Gå til innhold

Tips til superbillig julegave til voksne par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt familie pakker?

Vil kjøpe for å vise at vi ikke har glemt de, og at vi bryr oss om de, men har lite penger.

Ønsker å finne noe fint/koselig uten at det virker grådig.

Anonymous poster hash: 7f590...e34

Fortsetter under...

Skrevet

Vin.

Anonymous poster hash: 50060...9a7

Skrevet

Tenker på noe annet en vin, da dette er noe de fleste kjøper, og rekner med vi får noen flasker i år også, selv om jeg er gravid.

Skrevet

Hva mener du er superbillig? Spør bare fordi folk har veldig forskjellig oppfatning av hva billig er

Anonymous poster hash: e4774...ad0
Skrevet

Nicolas vahe krydder

Anonymous poster hash: c79b1...f8d

Skrevet

Nykvernet julekaffe (evt. god te i løsvekt) og god sjokolade fra kaffe-/tebutikk.

Anonymous poster hash: b3d1d...b4a

Annonse

Skrevet

Apoteket har fine gavepakker med både kaffi, te, krydder og godteri. En del blomsterbutikker har også fine gavepakker. De kan variere fra 50-200 kr.. :)

Anonymous poster hash: 821b5...987

Skrevet

Hva mener du er superbillig? Spør bare fordi folk har veldig forskjellig oppfatning av hva billig er

Anonymous poster hash: e4774...ad0

Tenker under 100 kr, og billigst mulig under det.

Kan si at jeg får lønn for kun ei uke ved utbetaling i desember, så det blir ikke store summen, spesielt ikke i desember.

Skrevet

Hva med brettspill til hele familien? Finnes jo på salg over alt nå

Anonymous poster hash: c208d...a51
Skrevet

Legg av noen av kakene du baker til å gi de :) hvis du baker da ..

Evt kronelys, 6 stk ich, og bind sammen med fint silkebånd/gråpapir. Og en flaske gløgg ..

Anonymous poster hash: 8f0d8...203

Skrevet

Brettspill til familien :) alias feks er på tilbud til 130 på mange bokhandlere nå :)

Anonymous poster hash: 71131...665

Skrevet

Kremmerhuset har tilbud på 4poser med te til 100.-

Annonse

Skrevet

Under 100? En fancy sjokolade kanskje

Anonymous poster hash: e0cc0...d28

Skrevet

Meld deg inni bokklubben og få gavekort på 1000 kr. Jeg fikk akkurat kjøpt fem gaver og betalte kun 159 kr i porto.

Anonymous poster hash: f53da...a80

Skrevet

Om du kan sy litt: sy en pose, lignende denne bare litt bredere ( http://timotei-timotei.blogspot.no/2010/01/ikke-pa-nettog-flere-poser.html ) Fyll den med en pose t-lys. First Prise pose er billig. Og Nille har fine lightere med julemotiv til 20-30kr. En gave for under 100kr om du har litt stoff liggende og kan sy noen rette streker. De er super enkle å sy. Selv meg som ikke kan sy så mye klarer disse.

Jeg lager slike og fylelr med godt som ungene gir til barnehage og lærere. Europris har billig godt, så det er også en mulighet. Det er best å ha innpakket godt, da løsvekt godt kan bli seigt.

Anonymous poster hash: 7a9a3...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...