Mom2sam Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Huff.. FĂžrste festen uten Ă„ drikke, handlet inn alkoholfri vin og nikotin- og tobakksfri snus... SĂ„ spĂžrs det om noen oppdager det! Hehe
FruMille Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Huff.. FÞrste festen uten Ä drikke, handlet inn alkoholfri vin og nikotin- og tobakksfri snus... SÄ spÞrs det om noen oppdager det! Hehekos deg trikset mitt var Ä putte den nikotinfrie snusen oppi en vanlig snusboks! Men hadde vanlig snus pÄ meg i tilfelle noen skulle bomme
Mom2sam Skrevet 22. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2014 Takk for tipsđ det skal jeg huskeđ
Mikako Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 (endret) Og ha den alkoholfrie vinen i ei anna flaske. Eg og ei venninne delte ei flaske vin, og ho merka ikkje ein gong at ho drakk alkoholfri vin! ;-) Gler meg til Ä avslÞre det for henne nÄr nyheita vert offentleggjort :-) Endret 22. november 2014 av Mikako
Mom2sam Skrevet 24. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2014 Det gikk smertefrittđđ Ingen som merka noe og ikke et eneste kritisk spĂžrsmĂ„lđ Phuu.. Jeg som var sĂ„ nervĂžsđ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ