Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Har kjøpt playstation 4 til 7 åringen til jul. Skulle i går se på spill. Så mye drepe/skyte spill for barna..... Anonymous poster hash: 0af73...f04
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Tenkte på det samme, men for meg for en del år siden, men drepe og skytespill fristet ikke da heller.. Forstår ikke at det ikke er et marked for noe annet? De kan jo lage alt mulig, er jo ikke baren et som fenger? Anonymous poster hash: 3ad3a...928
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Du bør lære deg om orddeling. Og også en god idé å sette seg inn i de forskjellige konsollene og hva slags spill som finnes før man kjøper en. Nintendo Wii U er mye mer barnevennlig og har mange flere koselige og hyggelige spill. Bra spill som Super Mario, Mario Kart, Zelda osv. Playstation er mest populært blant menn, og spillene gjenspeiler det. Anonymous poster hash: f5944...435
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 For det første, dersom man skal kjøpe en spillkonsoll til barn, sjekker man først hvilke spill som er tilgjengelig for det konsollen.Dersom den ikke stemmer med hvilke type spill man ønsker skal spilles, velger man en annen.Jeg personlig syns Wii har flere spill for barn enn PS 3/4.Så tilbake til spørsmålet ditt, hvorfor så mange skyte-spill, svaret er enkelt, fordi det er det som selger.Men hver VELDIG obs på en ting, en slik konsoll er ikke bare beregnet på barn, men også voksene, spesielt gutter.Mange av spillene har 18 års grense og det er en veldig god grunn til det Anonymous poster hash: 7be1e...244
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Mannen har playstation, ungene har Wii. Ungene liker playstation best, men spillene de liker er Wii spill. Jeg har enda ikke funnet noen spill jeg liker til playstation, så før en velger spillkonsoll bør en se på spillutvalget. Anonymous poster hash: 59bf5...923
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Du bør lære deg om orddeling. Og også en god idé å sette seg inn i de forskjellige konsollene og hva slags spill som finnes før man kjøper en. Nintendo Wii U er mye mer barnevennlig og har mange flere koselige og hyggelige spill. Bra spill som Super Mario, Mario Kart, Zelda osv. Playstation er mest populært blant menn, og spillene gjenspeiler det. Anonymous poster hash: f5944...435 Hva vet du om meg?? Vi har Nintendo wii! ! Men så har jeg en 14 åring i hus også!!! Playstation er også til han. Synes ikke noe om krigsspill til han heller Anonymous poster hash: 0af73...f04
Gjest Julia1984 Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Vi har kjøpt et legospill til playstation som er moro. Det blir nok flere spill etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Playstation Store! Bare koble til PS3/4 til nettet, og last ned så mange spill du bare orker! Der er det ofte enklere å finne barnevennlige spill, og de har et vanvittig utvalg. Jeg er en "gamer" selv, og liker skytespill. Husk at noen spill har en veldig flott historie bak alt. Anonymous poster hash: e1b05...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå