Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Jeg syns det er finere enn svart,spesielt til svarte kjoler.. Anonymous poster hash: 9a466...a57
☆☆☆ Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Likar du det brukar du det. Verre er det ikkje. Har sjølv kjolar eg helst vil ha hudfarga strømper til, mine blåmerkebefengte bein egnar seg ikkje til å gå nakne. Det står visst på motbloggar at det er tabu. Det interesserar meg midt bak.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Det jo selvfølgelig smak og behag så hvis du liker det, så driter du i hva andre sier. Personlig synes jeg det ser litt harry ut, omtrent samme effekt som å ha på for mye foundation/brunkrem (litt søk sammenligning, men det er det beste jeg kommer på) Anonymous poster hash: a50bc...031
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Hva? Jeg trodde det var svarte som var no go? I hvertfall for damer over 30... Forvirret. Anonymous poster hash: e5165...401
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Jeg er 40 og bruker både hudfarget og svarte. Bryr meg null niks om hva andre "moteeksperter" mener. Bruker det jeg synes er fint og som jeg trives med. Anonymous poster hash: d874a...f0a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 De har jo blitt ok å bruke igjen fordi Kate bruker det. Anonymous poster hash: 53416...b11
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 For noen år siden var det kun hudfarga som var lov, så det er ikke lett å henge med😜
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Ingenting er no go. Du går i det DU er komfortabel i! Jeg har veldig slanke bein naturlig og med svarte strømpebukse ser de ut som svarte pinner :-/ Dessuten har jeg en del pigmentflekker på beina, de ser mye finere ut i hudfargede strømpebukser Anonymous poster hash: d32e9...f12
mamma og trollemor Skrevet 22. november 2014 #9 Skrevet 22. november 2014 Min mening er at det ser horete ut med svart kort kjole og hudfarger strømpebukse. Men folk går jo selvfølgelig i det de vil!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #10 Skrevet 22. november 2014 Jeg går heller uten strømbekukser enn med hudfarget, for jeg får uansett aldri riktig farge på de. De blir enten for mørke eller for lyse. Så da får jeg heller ha det kaldt i forfengelighetens navn. Bruke uansett strot sett bare klær som går med tykke svarte strømpebukser om vinteren. Anonymous poster hash: 3586c...fe5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #11 Skrevet 22. november 2014 Jeg går kun i hudfargede strømpebukser. Har ikke fått med meg at det var ut. Det er det jeg synes er finest. Svarte (tynne) strømpebukser kunne ikke falle meg inn. Jeg har altfor hvite bein til å gå uten strømpebukser, ellers så hadde jeg gjort det i stedet. Anonymous poster hash: 1e2de...df5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #12 Skrevet 22. november 2014 Strømbekukser! Hahahahaha! Fantastisk kult ord!! Anonymous poster hash: e5165...401
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #13 Skrevet 22. november 2014 Strømbekukser! Hahahahaha! Fantastisk kult ord!!Anonymous poster hash: e5165...401 Hehe, skjønner ikke at jeg skrev det, p og b ligger jo ikke en gang i nærheten av hverandre... Jaja, min skyld fordi jeg skriver fort og ikke leser igjen før jeg trykker på Publiser. Anonymous poster hash: 3586c...fe5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #14 Skrevet 22. november 2014 Jeg forstår heller ikke dette.. Jeg har alltid innbilt meg at man går med "hudfarga" strømpebukse fordi det ikke skal ses at man har strømpebukser, men man bruker det for å ikke fryse Da blir det jo rart å gå med svart strømpebukse Anonymous poster hash: af9f9...f18
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #15 Skrevet 22. november 2014 Dette ble skrevet før julebordsesongen i fjor http://www.kk.no/mote/ser-du-hvilke-str%C3%B8mper-som-skal-ut-25764 Anonymous poster hash: 91ba5...a25
Cat.68 Skrevet 22. november 2014 #16 Skrevet 22. november 2014 Min mening er at det ser horete ut med svart kort kjole og hudfarger strømpebukse. Men folk går jo selvfølgelig i det de vil! Horete?? Why??
Følelsesvims Skrevet 22. november 2014 #17 Skrevet 22. november 2014 Jeg bruker begge deler. Syns svart gjerne blir vel kjedelig og "svart" hvis jeg har på meg svart kjole i tillegg, da har jeg heller hudfarget strømpebukse og lyse sko. Har jeg en annen farge på kjolen bruker jeg gjerne svart på vinteren, sammen med svarte pumps/sko. Røde kjoler har jeg ikke, fordi jeg aldri klarer å bestemme meg for hva jeg skal ha av svart eller lys strømpebukse. Men samtidig finnes det få ting som er så lite pent som hudfargede strømpebukser i feil farge! Særlig når de er litt for store, litt for mørke, og ligger i skrukker oppover beina... Jeg bruker bare H&M sine i Light Amber, de er perfekt i fargen
Jezebel Skrevet 22. november 2014 #18 Skrevet 22. november 2014 (endret) Jeg synes det ser så rart ut å gå rundt med sorte ben men hvite armer. Bruker derfor hudfargen strømpebukser. Har jeg jakke over kjolen eller lange ermer kan jeg gå med sorte strømper. Endret 22. november 2014 av Jezebel
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #19 Skrevet 22. november 2014 Min mening er at det ser horete ut med svart kort kjole og hudfarger strømpebukse. Men folk går jo selvfølgelig i det de vil! Horete?? Why?? Jeg syns også man blir halveis seendes ut som en prostituert når man går rundt på vinteren med miniskjørt og hudfarga strømper. Det ser rett og slett dumt ut. Kjolen må i alle fall være knelang for å kunne bruke lyse strømper Anonymous poster hash: e33a6...96e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #20 Skrevet 22. november 2014 Går utelukkende nesten kun i tan brune strømpebukser! Utenom til julebord og rundt jul. Kjører svart da! Anonymous poster hash: 5c79e...a21
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #21 Skrevet 22. november 2014 Men må du ha på deg strømper, egentlig? Se bare på stjernene på den røde løperen - de har svært sjelden på seg strømper i det hele tatt. Hehe... stilekspertene har ikkje fått med seg at gjennomsnittskvinna ikkje har thigh gap. Seriøst damer, dette er noko dei finn på for å ha noko å skrive om. De kan og lese i artikkelen at dei ikkje einige med kvarandre. Eksempelet med den raude kjolen viste jo berre at det ikkje var fint, sjølv om eksperten meinte det var rett med svarte strømper. Men... hudfarga strømper må vere den same fargen som huden din. Anonymous poster hash: 2c2cf...fd6
Preggie Skrevet 22. november 2014 #22 Skrevet 22. november 2014 Sorte strømper til rød kjole synes jeg ser helt merkelig ut!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #23 Skrevet 22. november 2014 Hæ? Er det no go? Krise for oss som ikke blir brune da Heldigvis for meg synes jeg svart tynn strømpebukse kun hører til begravelsesantrekket, og bryr meg NASA om "mote" Anonymous poster hash: 9eb62...e08
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #24 Skrevet 22. november 2014 Jeg driter i hva folk mener om det jeg går alltid med slike strømpebukser...og har alltid lårkorte kjoler til. Synes det ser sexy ut jeg Anonymous poster hash: 042e5...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå