Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Har invitert noen venner til brunch i morgen Noen gode tips til hva jeg kan servere? Har tenkt på: Eggerøre Bacon Karbonader Brød Litt salat Potetsalat Baconsurrede dadler Div pålegg Jeg har sikkert glemt noe, synes det er litt lite... forslag? Anonymous poster hash: a398c...b3e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Runstykker / baguetter Syltetøy Paprika, agurk, tomat etc. utenom salaten Ost - i skiver og terninger Anonymous poster hash: db7db...dee
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Takk for tips Hadde glemt alt det der hehe, føler meg som et surrehue Anonymous poster hash: a398c...b3e
MammantilNurket Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Jeg savner litt frukt/bær og grønt, noe "fiskete" og ost (hvis dette ikke allerede er inkludert i "pålegg"). God juice, kaffe/te og ev.noe mussérende (du kan jo f.eks.servere mimosa). ... og til dere som kvesser klørne fordi jeg synes det er stas med bobler til brunchen: Livet er aaaaaalt for kort til å bare drikke skummetmelk!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Foccacia? Eller varme rundstykker? Anonymous poster hash: 20516...d94
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Takk for tipsene Har fått handlet inn masse godt Røket laks, karbonader, roastbiff, julesylte, sennep, egg og bacon, dadler (til å surre bacon rundt), godt brød, skal bake scones også, salat, paprika, agurk og tomat til å kutte opp, ost, skinke, juice, farris, julebrus (ble dårlig med sprudlende da, rakk ikke polet). Så nå gleder jeg meg til i morgen, trenger bare å bli veldig sulten først 😊😊😉😉 Anonymous poster hash: a398c...b3e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Og god kaffe så klart 😊 Anonymous poster hash: a398c...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå