gullfisk123 Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Hei! Som nevnt i et tidligere innlegg er jeg ca 5 uker på vei og er overlykkelig! Men lykken dempes av konstant uro over å miste barnet.. Sjekker for blødninger hver gang jeg er på do og med en gang det stikker litt i magen blir jeg urolig.. Flere som føler som dette ? kan virkelig ikke gå i 2 måneder til så urolig..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Jada, en naturlig uro er det selv så ble jeg beroliget etter at vi fikk sett hjerte banke på ul rundt uke 7! Men jeg kjenner fortsatt på frykten til tider selv om at jeg runder uke 9 nå, men så har vi mistet tidligere så da blir man litt ekstra på tuppa føler jeg men det er uansett ikke noe man får gjort med det, man mister pga at fosteret ikke er levedyktig, brutalt men den harde sannhet ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det går bra Anonymous poster hash: d847c...c8b
gullfisk123 Skrevet 21. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2014 Har mistet et tidligere før så som du sier så er vel uroen der uansett.. var det ultralyd som du tok privat og måtte bestille ? Tror jeg hadde hatt godt av det selv..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Har mistet et tidligere før så som du sier så er vel uroen der uansett.. var det ultralyd som du tok privat og måtte bestille ? Tror jeg hadde hatt godt av det selv..jeg fikk henvisning pga at jeg hadde en del misfarget utflod i en halvannen uke, ble kjempe urolig mtp at vi opplevde en MA med samme tegn tidligere i sommer! Kan tro jeg var pissnervøs på ul da vi var der, men det var bare helt utrolig å se den lille knøtta med bankende hjerte, da kom tårene gyn sa til meg at det er SÅ vanlig at man mister første spire og ganske uvanlig at man mister flere ganger etter hverandre! Men du vet,inne på et forum som dette så kommer det tydligere fram, det er ikke så tabu å snakke om det! Vi skal tilbake til ul i uke 12,men da privat! Anonymous poster hash: d847c...c8b
gullfisk123 Skrevet 21. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2014 Okei det hjalp veldig å høre det faktisk, uff føler meg helt nevrotisk vettu, haha... du får ha masse lykke til ♡
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Okei det hjalp veldig å høre det faktisk, uff føler meg helt nevrotisk vettu, haha... du får ha masse lykke til ♡takk det samme Anonymous poster hash: d847c...c8b
solamora Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Jeg hadde blødninger/brun utflod fra uke 5 til utover uke 9. Var på ultralyd uke 7 og 9 og alt så bra ut jeg er 10+4 i dag. Lykke til i 1.trimester!
ankah81 Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Den uroen kan ikkje beskrives heller.. Man går på vakt heile tiden!!! Er jo slitsomt.. Vi mista 3 ganger i fjor, og har fått beskjed om heftig oppfølging denne gangen.. Skal til ul i begynnelsen av desember, da er det omkring 6/7 uker. Så blir det mest sannsynlig annenhver uke etter det.. Går også på lutinus , men har likevel den ubehagelige uroen i kroppen.. Vil så gjerne no!!
gullfisk123 Skrevet 22. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2014 Deilig at vi er flere som flere det sånn.. og jeg tenker at det må jo Være en ekstra påkjenning på den lille denne uroen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå