Gå til innhold

Kvalme og matlaging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kvalm i uke 6 og er helt elendig fremdeles i uke 11. Og på grunn av kvalmen makter jeg ikke å lage middag! Luktene blir for sterke for meg og det vrenger seg inni meg. Kaste opp gjør jeg også innimellom. Så de siste ukene har kostholdet vært elendig her i hus. Har hoppet over middag eller kjøpt ferdigmat. Jeg er vanligvis veldig opptatt av et sunt kosthold, så er ganske fortvilende. Jeg er alene, så ingen mann som kan trå til slik som sist gang.

Flere som har det som meg? Hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 322f5...f17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, sånn har jeg det også, har kommet til uke 9! Det har dessverre blitt en del enkle løsninger på maten, rett og slett pga det du nevner, jeg klarer ikke eimen av mat,blæh :( ofte mannen min som overtar matlagingen og det setter jeg stor pris på,haha :)!

Skrevet

Samme her. Smøre matpakke med div. pålegg gjør meg uvel, men middagen er verst! Jeg kan spise noe av det, men ikke lage det. Heldigvis tar mannen middagen stort sett. Men det blir lette løsninger her også, for jeg klarer ikke tenke ut en middag jeg vil ha heller. 10+3.

Anonymous poster hash: 4696c...73e

Skrevet

Samme her. Spesielt fisk går ikke i det hele tatt, og det burde jeg jo fått i meg, så jeg spiser trankapsler hver dag for å bøte litt på det.

Anonymous poster hash: 24c8a...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...