*ønskebarn* Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Noen her som har klart og blitt gravide ved bruk av pergotime etter kort tid? Snakket med legen i dag, og siden det er så lang ventetid ved ivf klinikken skal vi prøve oss på pergotime i menst vi venter. Sarter med en enkel kur på søndag som skal gå over 4 dager.
Mamma'n til godgullet Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Vi fikk det til på første forsøk etter en dobbel kur med pergotime Lykke til!
MissMj Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Vi fikk det til på første enkle pergokur. Starter på enkel pergokur igjen i desember og håper spiren sitter på første forsøk denne gangen også lykke til til dere
*ønskebarn* Skrevet 23. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2014 Glemte og nevne at jeg har endometriose. Startet på enkel kur i dag, så krysser fingre og tær håper vi er like heldige som dere har vært
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Er gravid med min tredje nå. Alle mine er unnfanget ved hjelp av pergo Anonymous poster hash: 46651...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå