Gå til innhold

Helt villt sykt sliten!!!!!!!!!!!! Kjøpesenter + kronisk hodepine/slitne muskler = KRISE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er heeeeelt gele i kroppen. Influensasymptomer. Ligger bare her og halveis skjelver. Men guuuuud som jeg har handlet - skjønt! Nesten alle julegaver er i boks, og nå er det bare å lade bateriene igjen. Krise i forhold til jobb i morgen, men skal nok klare slite min slitne kropp gjennom 8 timer... så får jeg bare gå helt i hi denne helgen. 

Flere som betaler dyrt etter små gjøremål? 

Anonymous poster hash: cc2f6...321
Skrevet

Ja, tåler lite. Er langtidsborte fra jobb også pga. dette.

En dag aktivitet, en eller flere dager null aktivitet.

Anonymous poster hash: 6432d...417
Skrevet

Jeg synes ikke shopping går under "små gjøremål" jeg da, så flink du har vært. ;) Jeg har ikke sjans til å gjennomføre sånt, så her bestilles alt på nett.

Selv har jeg tørket støv på soverommet i dag, samt ryddet i nattbordene og skiftet på sengene, og jeg har det omtrent som du beskriver. Føler jeg har fått utrettet mye da. :) Er på vei til senga nå, selv om jeg sov til 10 i dag. :P

Anonymous poster hash: a323c...896
Skrevet

Jeg synes ikke shopping går under "små gjøremål" jeg da, så flink du har vært. ;) Jeg har ikke sjans til å gjennomføre sånt, så her bestilles alt på nett.

Selv har jeg tørket støv på soverommet i dag, samt ryddet i nattbordene og skiftet på sengene, og jeg har det omtrent som du beskriver. Føler jeg har fått utrettet mye da. :) Er på vei til senga nå, selv om jeg sov til 10 i dag. :P

Anonymous poster hash: a323c...896

Mine dager er vel mer slik du beskriver, hadde også følt jeg gjorde mye en dag med de gjøremålene du nevner.

Shoppe har jeg ikke gjort på flere år. Nødvendigste handling er det det går i.

nr 2

Anonymous poster hash: 6432d...417

Skrevet

Shoppingcenter er noe som må gjøres i små doser og kun når jeg er i form til det. Ellers blir jeg som du beskriver. Slutter å fungere og må bare gå til sengs.

Har lært å handle julegaver gjennom hele året, og er snart ferdig nå. Julehandel i adventstiden er for krevende.

Ellers er jo Internetthandlingt bra for sånne som oss 😊

Skrevet

Jeg jobber redusert, er på noen prosent AAP... Men jeg elsker jobben min :)  og etter jeg begynte jobbe litt igjen føler jeg selvfølelsen er blitt så mye bedre. Det koster å jobbe, men gudd så godt det er å ikke føle seg helt "verdiløs" (ja, pykologen sier jeg måler selvverd i hva jeg gjør)... 

HI

Anonymous poster hash: cc2f6...321
Skrevet

Har hatt to dager på jobb med en ansatt for lite (jobber i bhg) og har derfor løpt som et piska skinn i to dager. Rett etter jobb har jeg hatt kjøretimer, siste innspurt før lappen. Så er det hjem, middag, lekser og samvær med ungene et par timer før det er natta for dem og oppgaveskriving (eksamen) på a mor. Jeg er også UTSLITT. Sovna på sofaen i sted og har derfor lada opp litt nå. Gleder meg til juleferie! Ja til større voksentetthet i barnehager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...