Gå til innhold

gravid, med magevondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Da har jeg blitt gravid med mitt første barn og er ca 5 uker på vei.. spørsmålet mitt er at i en uke nå har jeg fått mensensmerter som kommer og går og er noe jeg ser på som veldig skummelt da jeg tidligere har hatt en spontanabort.. det stikker på en måte i magen veldig uregelmessig.. jeg er 24 år.. noen som har hatt lignende og at det har gått bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig det :) Jeg er straks 10 uker og kjenner på dette nesten hver dag. Det samme gjorde jeg med nr 1.

Skrevet

Jeg har det samme! Tok det opp med fastlegen og han sa det var helt normalt. Derimot skulle jeg ringe hvis det ble veldig-veldig vondt, eller om jeg begynte å blø. Skjer ingen av de tingene, skulle jeg bare regne med at alt var fint!

Skrevet

Det var utrolig godt å høre! Har vært livredd at det var noe unormalt! Tusen takk :)

Skrevet

Det er mest sannsynlig bare fordi livmoren strekker seg og blir større :) Gratulerer og lykke til :D

Skrevet

Når jeg var gravid første gangen gikk jeg til legen fordi jeg hadde hatt så vondt i magen de siste ukenen. Var fordi jeg var gravid gitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...