Gå til innhold

Bør jeg få denne føflekken sjekket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ekstremt mange føflekker over hele kroppen. Men denne, som sitter på ryggen stusser jeg litt på for den gjør av og til vondt. Ikke direkte vond, men den er sensitiv, og det stikker liksom dersom bh'stroppen er bortpå den.. 

Ser den skummel ut?

Anonymous poster hash: 96cbc...c5c

post-42-0-49565800-1416484488_thumb.jpg

Skrevet

Ser fin ut den, men nå er ikke jeg lege da! Hvor stor er den? Hvis den irriterer så bør du få sjekket hos legen!

Anonymous poster hash: aa8b0...d64

Skrevet

Ser fin ut den, men nå er ikke jeg lege da! Hvor stor er den? Hvis den irriterer så bør du få sjekket hos legen!

Anonymous poster hash: aa8b0...d64

hmm, får ikke helt til å måle meg selv bak på ryggen. Var hardt nok å ta bilde :P

Men den er vel 0,5 cm

Skrevet

Den ser veldig fin og jevn ut i fargen- og det er et bra tegn! Har du andre føflekker på  samme størrelse med denne? hvordan ser isåfall disse ut?

Anonymous poster hash: 5eb85...9be
Skrevet

Den ser ok ut, men du må sjekke den likevel. Man skal ALLTID sjekke føflekker ved den MINSTE mistanke. Og irritererer den deg fordi den klør eller er i veien- få den fjernet!

Ikke noe å stusse på: ring og bestille time i dag!

Anonymous poster hash: be464...d3e
Skrevet

Den ser veldig fin og jevn ut i fargen- og det er et bra tegn! Har du andre føflekker på  samme størrelse med denne? hvordan ser isåfall disse ut?

Anonymous poster hash: 5eb85...9be

Har flere slike utstående føflekker i nakken, og litt ellers på kroppen. Har også 2 kuler i huden, men disse har jeg kommet frem til at er godartede. Klumper i huden som er rødlige i fargen. Husker ikke hva de heter men ikke farlig i alle fall. 

De andre føflekkene er rosa/røde/brune, og myke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...