Leirha Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 ... Da jeg har fått det for meg at det er en kjemisk graviditet, men får det ikke helt til å stemme det heller.Har lyst å spørre hva dere tenker, men så er det jo umulig å si, en må bare ta tiden til hjelp.MEn først, innlegget er langt, så styr unna om du har bedre ting å gjøre Dette er 3dje forsøket vårt nå og jeg har brukt EL-teser, som alltid har vært sterkt positiv i to dager tidligere.Denne gangen var jeg virkelig usikker om jeg fant EL i det heletatt, men vi la inn noen aksjer 1 dag, en eneste dag, men det er jo ikke er som skal til, egentlig.El testene var virkelig svake, og med hans dårlige svømmere og min veldig korte lutealfase (9-10 dager), så fraskrev jeg meg enhver sjanse for at det muligens kunne klaffe denne perioden.Jeg er svært usikker når EL var, fikk en halvsterk strek den 4 novmeber, dagen etter svakere, dagen etter forsvant den helt, så fraskrev med null eggløsning.Men EL må ha vært en av dagene, men vet ikke hvilken.Var det den tirsdag den fjerde, skal jeg vel være ved 16dpo idag, men det er vel mer sannsynlig 15 eller kanskje 14 dpo.Ventet Mens etter min vanlige syklus fredag 14ende eller lørdag 15ende (kort lutealfase) for tidlig teste.Har siste tiden småblødd mye gennom hele syklusen, begynte å blø sist onsdag, men det er bare bittelitt, men det er hver dag.Men mensen har virkelig ikke kommet, og det er minst 5 dager siden den skulle vært her.Ingen antydning en gang, bare "gravidmurring" som kjennes forskjellig ut fra mensmurring, har 3 barn fra før, og kjent på det noen ganger.Fikk en svakt positiv test på mandag, med to forskjellig typer.Men etter det haded jeg bare noen ultra billige Ebaycraptester liggende her, og de har så å si vist negativ og svakt positiv om hverandre siden tirsdag.Tok en vanlig CBtest på mandag, som viste svaaakt, en ny CB tirsdag viste svakt+.Etter dette har jeg brukt billigtestene, med varierende grader av skyggesterkere og svakt positv.Så jeg har virkelig ikke klart å tenke noe særlig glade gravidtanker, og heller mer eller mindre avskrevet som kjemisk.Så tok jeg en ny CB idag da, for jeg klarer ikke slå meg til ro.Den viste sterkere enn tirsdag, definitv positiv, men ikke sterk, men sterkere enn tirsdag.Så jeg lurer på to ting, og det er hvilken DPO jeg faktisk er, utfra testen vil jeg si 13-14 (men trolig 14-15).Og så lurer jeg fælt om det faktisk ennå er en sjans for kjemisk..Og det er vel det.Klarer bare ikke helt tro resultatene av testene når de billigebaycrapdustetestene er så møkk.De viser svaaaakeste strek, men litt farge.GUUUUUUUUUD en bør IKKE teste hver pokkers dag i uken, jeg blir helt tulette av meg selv.Måtte bare dele, for frustrasjonen er skyhøy.Hvis jeg er så ultraheldig å være gravid, så har jeg termin rundt 31juli 1august, antar jeg.31juli blir min eldste 18 år, og det er jo koselig det
Krumelur Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Vet sannelig ikke, men har samme erfaring med de testene fra ebay. 10 dpo var ebay-testen negativ, eller jeg lurte på om jeg kunne skimte noe når jeg sto på hodet og krysset tærne. Dagen etter fikk jeg en svak, men tydelig strek, tok en cb som viste et ganske klart kryss. Det vil si at jeg nok ville fått utslag på cb tidligere enn de strimlene. Tok også endel dager før det ble sterk strek på strimlene. Dette skulle liksom være de ultrasensitive... Lykke til, håper du får sterkere tester:)
missdec Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Krysser fingrene for deg! Jeg fikk helt blendahvit test 11 dpo, og fikk svakt positiv IKM + 1 (14 dpo). 17 dpo var billigtesten klar positiv (men mye svakere enn kontrollstreken), og det samme var den 21 dager dpo (nok en testoman her ) Alle til nå var billigtester (strimler).. Samme dag tok jeg en CD digiital som viste Gravid 2-3, som jo stemte. Er nå 6+4 men tok en billigtest her om dagen også, og først nå var streken supersterk (minst like sterk som kontrollstreken). Masse lykke til! Jeg har trua i og med at testene har blitt litt sterkere
Leirha Skrevet 20. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2014 Ja føler mer jeg tror på det nå, etter testen i dag.Så nå legger jeg vekk testingen for en stund, men tenkte å ta en ny på lørdag/søndag, bare for å se hvor landet ligger.Krysser fingrene for en fin sterk test da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå