Gå til innhold

Er det noen som bruker Simen lenger?

Anbefalte innlegg

Bare lurer. Synes dette navnet var veldig pent tidligere, men nå om dagen når jeg hører det så tenker jeg bare på...ja, du vet...

Tenk å skulle presentere seg for engelsktalende folk..hi, i`m Simen.

Er det noen som tør å bruke dette navnet lenger? føler at folk er mye mer obs på dette nå for tiden enn for 8-10 år siden. Anonymous poster hash: b231c...57b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144182598-er-det-noen-som-bruker-simen-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

minste Simen jeg kjenner er snart 8år, Synes det er kjempe pent,og er jo et norsk navn,men forstår at folk ikke vil bruke det,hvis de mye i utlandet,men for de som ikke er det,ville jeg brukt det, hvis ikke er jo Simon veldig pent

Annonse

Synes også det er pent. Tenker ikke noe over at det er sæd på engelsk, men det var jo litt morsomt i ungdomstiden. Ser ingen problem med at han kan kalle seg Simon i utlandet.

Jeg bruker kun mellomnavnet mitt i utlandet.

Anonymous poster hash: c95dc...d91

ca 70 stykk som har fått det de siste to årene, betydelig nedgang siste ti år. synes Simen er et utrolig koselig navn og mye penere enn Simon. er jo sikkert er utall av navn fra forskjellige land som høres helt feil ut på engelsk, skal alle slike droppes? folk flest skjønner vel at hvis du kommer fra Norge så har navnet en annen betydning der.

Brødrene Simen, Odd og Bård reiser til USA på ferie og presenterer seg :) Hehe... tja... Jeg er FOR norske navn, og synes både Odd og Bård er tøffe navn. Bryr meg ikke så mye om hva de betyr på engelsk! :) Elsker navn med Æ-Ø-Å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...