...♥... Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Hvor tidlig er det vanlig å begynne å kjenne kynnere? Ved forrige svangerskap kjente jeg de fra rundt 5.mnd,men jeg synes allerede nå at jeg har begynt å kjent antydninger til kynnere når jeg løfter eller gjør spesielle bevegelser. Er det mulig å kjenne de så tidlig som i uke 11??
Celcius73 Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jada Jeg fikk kynnere og ganske kraftige kynnere fra uke 13 da jeg var gravid andre gang. Det var ganske ubehagelig og bekymret meg en del pga det. Det gikk heldigvis over etterhvert for min del.
Leirha Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 I mitt forrige svangerskap så fikk jeg små kynnere før uke 11, men i uke 12 var de ganske sterke.Jeg fikk dem ofte da jeg la og skulle osve, kjente magen (livmora) strammet seg veldig og jeg fikk syk hjertebank.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Jeg og fikk det tidlig med andremann. venter nr 3 å er bare 6 uker men forventer meg å kjenne det fra 11-13 uker ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå