Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 ENDLIG, kom bok nummer 4 i serien og jeg har ventet og ventet på den stadig utsatte utgivelsen.... Men da jeg åpner boken og begynner å lese de første sidene forstår jeg at jeg er ganske blank på historien i de 3 første bøkene... Ja, jeg husker at det er hett, at Eva jobber for Gideon, at de begge har mørke fortider... Jeg husker vet at hun ble missbrukt av sin stebror og at han oppsøker hun, men hva gjør Gideon med det? Husker også at det er noe med Eva sin sjef og at han antaster hun eller trenger hun opp i ett hjørne, men hva skjedde med han? hva var greia rundt pengene i banken og biljakten og hva er Gideons mørke hemligheter? Er det noen som kan hjelpe meg litt? Har ikke de andre bøkene lengre så jeg får ikke startet på nytt og jeg dør etter å starte på bok nr 4 som jeg har ventet så altfor lenge på... har nok dessverre lest for mange bøker til å huske Anonymous poster hash: 05be0...f39 Anonymous poster hash: 05be0...f39
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Ææææ, har den kommet? Hurra! Anonymous poster hash: 0bfbd...41e
Linkwi Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Hurra for at den er kommet, skjønner at jeg må lese siste boken før jeg begynner på nr 4 :-p Husker for lite her også ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå