Gå til innhold

Vente nr 4, er da fleire her i den samme...

Anbefalte innlegg

Situasjonen, eller har vert i den?? Kjenne eg e redd for ka folk rundt skal tenka! Me ønska detta barne, men nå føle eg litt at eg ikkje har lov å gleda meg lika mykje øve denna som de andre?!? Hjelp, Kossen reagerte folk når dere fortalte at nr fira var på veg?

Anonymous poster hash: 0ce95...285

Fortsetter under...

Venter nr 4 her :) Termin i januar da ;) 

Har bare fått pos tilbakemld da :) Der i blant at jeg er tøff, all ære til meg, til oj oj oj og nææææ... :P 

Veldig planlagt lille her også :) og ikke minst ønsket :) 

Jeg skal ha vår tredje, men det blir hans sjuende :-O men etter denne blir det ikke flere ;-)

Er også spent på hva folk kommer til å si... Føler ofte for å påpeke at vi faktisk følger godt opp alle sammen :-/

Jeg har bestemt meg for å nyte dette i fulle drag - det er jo sistemann!! Så får folk synes hva de vil. Men håper jo at noen vil dele gleden med oss :-)

Anonymous poster hash: 472e3...487

• 2 uker senere...

Annonse

Vi venter også nummer fire :) Ikke planlagt, og ble litt sjokkert! Men vi skal klare dette også! :) Kommer garantert til å bli helt forelsket i minstemann også <3 Kjenner litt på de samme følelsene som du, hva vil folk si osv. Men har bestemt meg for å drite i det og nyte mitt siste svangerskap! :) Det at det ikke var planlagt gjør det litt enklere å fortelle synes jeg :P

Venter også nr 4. Er 11 uker på vei, og har kun fortalt jobb pga nødvendig tilrettelegging. Kjenner jeg utsetter å fortelle nærmeste familie for gruer meg faktisk litt til det. Barnet er veldig ønsket, men skal innrømme det er tøft til tider siden formen er så dårlig. Mine er akkurat 6, 4, og 21 mnd. Deres da?

Våre er 22 mnd, 8,5 og 10 år :) Ingen symptomer her enda siden det er så tidlig, men regner med å få bekkenløsning denne gangen også, ettersom det har blitt verre for hvert svangerskap.

Jeg hadde kun bekkenløsning med min andre.

Ikke antydning med tredjemann.

Våre er 22 mnd, 8,5 og 10 år :) Ingen symptomer her enda siden det er så tidlig, men regner med å få bekkenløsning denne gangen også, ettersom det har blitt verre for hvert svangerskap.

Jeg hadde kun bekkenløsning med min andre.

Ikke antydning med tredjemann.

Håper jeg slipper nå da! Ingenting hadde vært bedre, men tør ikke å håpe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...