Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Del Skrevet 19. november 2014 jeg sitter egentlig og klør meg litt i huet her.. vi er nå i vår 2 pp . tok en el-test for morroskyld igår morres, så iogmed svaret den ga så måtte jeg jo bare teste igårkvled og idag testene på bildet er tatt i rekke følge fra i går mårres til kveld til idag mårres.har itileg tatt en g test(ikke morgen urin), var litt sumlete når jeg våknet idag, den viste jo klart negativ. jeg hadde el 5.11.igår så hadde jeg litt rosa spotting kun på papir ved do besøk. noe som jeg ikke har pleid å ha før.forventet mensen idag og den kom . har en fast syklus på 27 dager.mensen er rosa/brunog (unnskyld ekle detaljer) men tappen er så langt oppe at jeg såvidt når den, itilleg er den så flat og myk at den nesten egentlig går i ett med veggen med en liten klump inni midten på en måte..itilleg har jeg hatt noen symptomer som jeg ikke pleier å ha som luft i magen, trøtt, mye og harde stikninger og ømhet på venstre side i bekkenet litt på høyre... opptil et par ganger hatt stikninger som kjennes ut som går i fra bekkenet å ned i musa på en måte har å hatt mye humørsvigninger noen her som kansje kan ha en liten peiling eller som har opplevd noe lignende ? Anonymous poster hash: 805eb...404 Anonymous poster hash: 805eb...404 Anonymous poster hash: 805eb...404 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144182496-poitiv-el-test-p%C3%A5-ikm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå