Gå til innhold

poitiv el-test på ikm

Anbefalte innlegg

jeg sitter egentlig og klør meg litt i huet her.. vi er nå i vår 2 pp . :klo:
tok en el-test for morroskyld igår morres, så iogmed svaret den ga så måtte jeg jo bare teste igårkvled og idag :balltre:  testene på bildet er tatt i rekke følge fra i går mårres til kveld til idag mårres.
post-42-0-99079000-1416410207_thumb.jpg

har itileg tatt en g test(ikke morgen urin), var litt sumlete når jeg våknet idag, den viste jo klart negativ. :sukk:
jeg hadde el 5.11.
igår så hadde jeg litt rosa spotting kun på papir ved do besøk. noe som jeg ikke har pleid å ha før.
forventet mensen idag og den kom :sukk: .  har en fast syklus på 27 dager.
mensen er rosa/brun
og (unnskyld ekle detaljer) men tappen er så langt oppe at jeg såvidt når den, itilleg er den så flat og myk at den nesten egentlig går i ett med veggen med en liten klump inni midten på en måte..
itilleg har jeg hatt noen symptomer som jeg ikke pleier å ha som luft i magen, trøtt,  mye og harde stikninger og ømhet på venstre side i bekkenet litt på høyre... opptil et par ganger hatt stikninger som kjennes ut som går i fra bekkenet å ned i musa på en måte  :forvirret:  har å hatt mye humørsvigninger :tongue:

noen her som kansje kan ha en liten peiling eller som har opplevd noe lignende  ? :)

Anonymous poster hash: 805eb...404

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144182496-poitiv-el-test-p%C3%A5-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...