Gå til innhold

Flere som fortsatt er sulten hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 10+1. Sulten hver 2. time. Må spise ellers blir jeg dårlig.

Eneste som frister er rugsprø med brunost og kald frisk frukt..

Bare det og tenke på middag og div. annet gjør meg skikkelig uvel.

Hvor lenge pleier slike ting og henge i?

Det er jo så verdt det da, fikk se nurket på ul i går. Det ser jo ut som en liten baby nå *smelt* Kjøpte også de første mammabuksene da de andre buksene stammer ubehagelig på magen.

Dere da? :)

Anonymous poster hash: bb454...dfe

Skrevet

Jeg er ikke sulten, men må ha noe å spise annenhver time ellers tar kvalmen over.

Har helt dilla på isbiter og vann, knekkebrød med gulost, og appelsiner.

Er 11+2 idag.

Skrevet

Joda, sulten var vel et typisk tegn for meg at jeg var gravid. Sitter og spiser akkurat nå! Forrige gang var jeg sulten og kvalm om hverandre...og hadde det slik til jeg var 23 uker på vei.....

Skrevet

jeg spiser noe HELE tiden for å ikke føle meg uggen...ganske lei. Er 8+6..

Skrevet

Spiser annenhver time for å unngå kvalme, men er sulten hele tiden ja! Det er en skikkelig dagenderpå følelse, bare at det er svært få ting jeg vil trykke nedpå, ingenting som frister, hvertfall ikke middag,blææh :( kjøpte meg noen fiskekaker i sted og spiste en kaldt, det var faktisk kjempe godt! Så det blir middag min i dag :) mannen er på jobbreise så da må en gjøre det beste ut sv det!!

Skrevet

Jepp, også sulten hele tiden, kvalm og sulten om hverandre. Er 11+3 idag, med tvillinger da :P gleder meg til å få et relativt normalt forhold til mat igjen, tenker vi kan snakkes i slutten av mai :P

Skrevet

Sulten fort her også, må spise minst 2 ganger mer enn de andre på jobben :D og middag orker jeg ikke så mye av, blir fort "full", men må derimot spise litt mer utover kvelden ;) er gravid med tvillinger da...20+0 imorgen :D Fra uke 5, ganske kvalm og sulten om hverandre og måtte spise noe nesten hver 1,5t, og middag var mest kvalmende, men fikk i meg litt. Kvalmen ga seg rundt uke 16...

Skrevet

Jepp, også sulten hele tiden, kvalm og sulten om hverandre. Er 11+3 idag, med tvillinger da :P gleder meg til å få et relativt normalt forhold til mat igjen, tenker vi kan snakkes i slutten av mai :P

helt enig. Gleder meg til mat smaker godt igjen! Forløpig er det så og si ingenting som smaker som det pleier, utrolig frustrerende når man må spise for å ikke bli kvalm, presser nedpå mat :(!
Skrevet (endret)

Sulten fort her også, må spise minst 2 ganger mer enn de andre på jobben :D og middag orker jeg ikke så mye av, blir fort "full", men må derimot spise litt mer utover kvelden ;) er gravid med tvillinger da...20+0 imorgen :D Fra uke 5, ganske kvalm og sulten om hverandre og måtte spise noe nesten hver 1,5t, og middag var mest kvalmende, men fikk i meg litt. Kvalmen ga seg rundt uke 16...

Åååå håper den gir seg da hos meg også 👏👏 forresten, så gøy å se flere med tvillinger 💜💜 Endret av mam&mam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...