Gå til innhold

Hva gjør du med din baby på 10-11mnd?

Anbefalte innlegg

Lurer på hva slags leker dere leker, hvilke leker som er populære og slikt...

Her synes jeg det er litt vanskelig, hun liker best å sitte og fikle med ting alene, når jeg prøver å leke ser hun dumt på meg...Ikke alltid da, smiler når jeg synger Lille petter edderkopp men hermer ikke. Liker også å "hoppe" og leke borte-tittei. Trenger noen tips!

Fortsetter under...

Hei. 10,5 mnd her. Vi synger mye, Lille Petter edderkopp og Ro ro ro din båt med bevegelser. Blar i bøker, klaffebøker og bøker med lyd er morsomt. Triller ball og leker med biler, da lager hun "brrrrr"-lyd! Leker mye borte- tittei med et teppe. Har forsøkt å tegne men da spiser hun bare på Fargestiftene istedet. Plukker duolpklosser fra hverandre som vi har bygd! Leker litt på rommet hennes også. Og for å ikke snakke om rommet til storesøster- da går hun bananas, he he!

Anonymous poster hash: 23968...a09

• 2 uker senere...

Småens favoritt lek er "jakt etter de smulene du finner på gulvet, og spis dem". Mamma springer etter og lurer på hva hun nå har puttet i munnen. Ellers er kaste ball en favoritt :) Og gå mens vi holder henne i hendene, hive alt ut av lekekassen, ting som hun trykker på som lager lyd (kjøpte en ståleke, nesten som et piano), blader (ukebladene til mamma - kjempekule å hive rundt omkring og rive ut sidene i), esker med små lokk (eks tom Ricola drops eske), leppepomader (ikke de med små korker..), ta av sokker og bukser.. Ja, det er vel det hun gjør for tiden.

Hei på seg supersnusken !!

Lillebror er 11 mnd om noen dager og her er det full fart !

Han elsket å stå ved bordet, dukke ned for så å sprette opp igjen å si "deeeeer" !!! Så vi leker mye borte titt titt .

Ellers er det stas o ta fra hverandre duploklosser, rive ned tårn vi bygger opp.

Rive ut av skuffer og skap er helt topp. Gjerne sitte på bordet å rive utover skrivesakene til storebrødrene : )

Tidligere i høst var det veldig stas å krabbe rundt ute, men nå er det litt kaldt for det siden han ikke går ennå ...

Går deres forresten !??? Her har vi vært på krabbestadiet lenge nå syns jeg.... Han krabbe tidlig men så er han visst fornøyd med det og har det ikke travelt med å gå.... : )

Ellers r vel det gøyeste han vet storebrødrene sine , spesielt når de krabber rundt på gulvet med han. Gjemmer seg bak bord eller rundt et hjørne og skremmer han litt med å hoppe frem å roper bøøøøø !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...