Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Jeg bestilte kidskraft hos dei fredag, som jeg skal gi til sønnen min fredag som kommer. Men jeg logger innpå nettsida står det "behandlet" betyr det att den er sendt da? Har ikke fått sporing, ikke fått svar på Mail om di har sendt den heller 😞 Anonymous poster hash: a2544...cd9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Jeg fikk kun ordrebekreftelse, ingen beskjed om at pakken var sendt og ingen sporing. Pakken kom etter en uke. Anonymous poster hash: ebf16...57a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Da får jeg håpe den komme til helga 😞 typisk min flaks vist ikke 😞 Anonymous poster hash: a2544...cd9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Jeg bestilte pakke fredag, fikk den tirsdag. Fikk sms fra posten om at pakke var på vei... Kommer vel litt Ann på om det er lagervare tenker jeg, men kjappe syns jeg, så får krysse fingrene. Om du ikke har fått noen ordrebekreftelse er det kanskje lurt å ringe dem? Anonymous poster hash: a389f...c20
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Ring dem hvis du er i tvil😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå