Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Barna på 19mnd (veldig aktiv) og 4 år (ekstremt aktiv) trenger en god jakke og en god dress siden alt begynner å bli smått. Har sett meg ut didrikson theron og didrikson vinson parkas, er de gode i passform, varme, slitesterke osv? Ser at theron vant årets test, men så kan folk ha en annen oppfatning etter å ha brukt de en stund. passer dressen til en på 19mnd og en på 4år? hvordan er jakken til en på 19mnd? Anonymous poster hash: db6e7...d55
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Jeg ville ikke kjøpt Didrikson til den minste. Dressene er kjempegode, men forholdsvis stive og tunge. God slitestyrke og funker finfint til en fireåring, men jeg synes de blir for tunge til de aller minste. Der ville jeg ofret litt slitestyrke for å få noe lettere og smidigere, som f.eks Reima eller Minymo. Store i størrelsen, i hvert fall dressene. Jeg har ikke hatt Didrikson-jakker. Anonymous poster hash: 2ae7e...320
Anonym bruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Dridrikson vinterjakke har småen i 3 år å vi er storfornøyd med den! Vi har også fått komplimenter for jakken fra barnehagen. Men tror nok jakken også blir litt for stiv til de minste. Størrelsen på jakken er liten syns jeg.Sønnen min fikk en sånn jakke på 3 årsdagen i str 3år å den måtte byttes fordi den ble for liten. Anonymous poster hash: d6166...34b
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Theron dressen er super til litt større barn , svært slitesterk men dog litt stiv og tung. Hadde kjøpt en mykere dress (reima, legotec ol) til minsten
Anonym bruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Takk for svar! Da skal jeg sjekke ut annen dress til minste Skal dra å prøve jakkene for å kjenne passformen Anonymous poster hash: db6e7...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå