Gå til innhold

Når begynte dere med grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover babyene bedre om natten når de begynner å få faste måltider?

usikker på om jeg skal begynne med grøt ved 4 mndr, eller prøve å vente til 6 mndr.

Anonymous poster hash: f51d3...7df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

4mnd. Sover ikke bedre om natta, men så sov ho 11-12 timer i strekk før ho fikk grøt også..

Anonymous poster hash: e6df6...711

Skrevet

Begynte med grøt ved ca 3,5 måneder og var oppe i full posjon til kvelds ved 4 måneder. Da sov han gjennom hele natten, 19-7/8. (Våkner noen netter i 3-4 tiden og må få pupp) 

Var vanskeligere og "roe" før leggetid før vi begynte med grøt, og kunne våkne 2-3 ganger på natten og helt våken kl 6 på mogenen. 

Anonymous poster hash: b1fc4...5c1
Skrevet

Begynte ved mnd. Ble enklere å legge på kvelden men variabelt hvor ofte og mye pupp han ville ha på natta

Skrevet

Jeg venta til 6 mnd med begge! Gikk helt fint. Husk på at de små har liten magesekk og at det er helt naturlig at de blir sultne i løpet av 12 timers natt. Altså vanlig med nattamming:)

Anonymous poster hash: 917f8...84a

Skrevet

jeg begynte ved 3,5 mnd. Var oppe i full porsjon ved 4mnd. Hun sov ikke noe spesielt bedre, men nå når hu får grøt på morgnen også sover hun litt bedre. 

Skrevet

Vi har prøvd få ganger, men hun sover ikke bedre av det. Hun legger veldig fint på seg, så vi ble anbefalt å vente til hun er seks måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...