nicki82 Skrevet 30. november 2014 #26 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg og samboeren har vært sammen i snart 15 år og venter på vårt 3. kjærlighets barn Vi ble sammen veldig unge. Jeg er nok dessverre av den gammeldagse typen som "venter" på at han skal fri. Jeg har lyst å bli overrasket (han trenger ikke å gå ned på kne) og jeg gleder meg over tanken på noe godt i vente. Det er ekstra irriterende når folk spør meg om vi ikke har tenkt å gifte oss snart, og når stemor skal snakke samboeren min "til fornuft". Men så slår tanken meg at det er litt stusselig at han ikke har "bestemt" seg ennå. Samtidig som jeg "gruer meg" til bryllupet. Lyst til å stikke av, men regner med at slekta blir fornærmet og vil sutre over å bli "forbigått" i det uendelige. Men vil vi ha et stort selskap, vil mamma legge stor flid i tale (med sin gebrokne norsk og gammeldagse tankesettet), så jeg vil ønske meg et hull i bakken, så jeg kan forsvinne ;p Dessuten kommer jeg fra en splittet familie der begge partene er merkelige mot hverandre. Jeg vet at samboeren min ikke deler samme synspunkt om min familie, altså For meg hjelper det å tenke på alt det som kommer med frieriet. Den tid, den.....tid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144182310-mange-som-er-gift/page/2/#findComment-146840967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå