Gå til innhold

Hvitt kjøkken - hvilken benkeplate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir hvitt kjøkken uten håndtak. Hvilken benkeplate tenker du er finest? Ønsker ikke tre som må behandles. Tenker enten en laminatvariant eller steintype. Trenger hjelp til farge grå eller hvit? - og hva blir fint til å ha bak kjøkkenbenken som ikke er fliser?

Anonymous poster hash: 12f41...7da
Skrevet

Vi har eik på gulvet og eik benkeplate.

Anonymous poster hash: 65ab7...850
Skrevet

Har noen venner som har hvitt kjøkken og hvit benkeplate - kjempetøft!

Skrevet

Har noen venner som har hvitt kjøkken og hvit benkeplate - kjempetøft!

Jeg vurderer sterkt hvit benkeplate -  men hva med veggen mellom benk og skap? - hva er fint på den når benk og skap er hvitt?

Anonymous poster hash: 12f41...7da

Skrevet

Hvit eller lys grå stein eller corian!

Anonymous poster hash: 7aeff...fac

Skrevet

Har hvit innredning og kirsebær benkeplate. Den er nesten lik parketten vi har. Er forresten laminat plate fra IKEA vi har.

Skrevet

Har hvit kjøkken og lys grå benkeplate.knall fornøyd.

Har tapet i mellom benken og overskapene.bak vasken og komfyren har vi glassplate.(herdet glass plate fra IKEA,egentlig en oppslagstavle)knall fornøyd

Skrevet

Spørs på stil ellers. Corian om du har minimalistisk stil. Stein om du har klassisk. Jeg foretrekker stein og har black galaxy til hvitt kjøkken. Mange som har hermet etter stilen vår etter å ha vært her. Syntes også hvit stein er pen, men den er mer porøs og tåler mindre søl før det blir varige flekker. På vår må jeg passe på å vaske citrus av med en gang, ellers er den perfekt. God å bake på. Kan sette kjeler oppå. Tåler mye. Love it.

Anonymous poster hash: 12b4f...a9e

Skrevet

Vi har hvitt kjøkken og benkeplate i rustfritt stål.

Anonymous poster hash: 8b166...055

Skrevet

Lyst treverk, eks bjørk er veldig fint. Mulig du får tak i det som laminat også.

Anonymous poster hash: 83bfe...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...