ankah81 Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Endelig!! Tror eg!!! 3 dager til ikm... Og eg testa positivt med rfsu i dag..... Og det var bare pga denne spy sjuka som eg har hatt i 8-9 dager no... Håper virkelig eg holder på den lille denne gangen... Har jaggu vert hardkjør nok for å skaffe den.. Men denne gangen ga vi rett og slett f...! Og da scora gubben )))) håper han tok godt i så spiren sitter trygt og godt flere som nettopp har fått ett herlig svar????
SnartMamma83 <3 Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Gratulerer med positiv test!! 😄 har dere prøvd lenge? Jeg fikk svak positiv test første gang for akkurat en uke siden, og positiv blodprøve på torsdag. Det føles litt som jeg har vært gravid en evighet, og samtidig det føles som at jeg fant det idag morges 😊
ankah81 Skrevet 17. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2014 Vi har prøvd ganske lenge.. Har ett barn som nærmer seg 9 år.... Så tja, er vel ei stund mrn har hatt pcos og den er borte no. Ble gravid 3 ganger i fjor, for første han på naturlig måte.. Tro meg, vi skjønte INGENTING da.. Men så fekk vi beskjed om at eg ikkje hadde pcos lengre, og faren for å bli gravid var der.. En gledelig fare synest vi dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå