Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg er gravid og totalt hekta på pizza.. 🙈 Nå har det seg slik at jeg er tom for pizzasaus og hermetisk/fersk tomat. Har bare tomatpuré 😕 Blir det bra hvis jeg f.eks blander den ut med vann eller olje og krydder? Teit spørsmål, men jeg er ikke så god på å lage mat... Anonymous poster hash: 2f412...1e4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Du kan bare smøre den ut på pizzaen og ha på krydder Anonymous poster hash: 77aab...823
Miss Honey Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Pleier alltid å bare bruke tomatpure, ingenting annet eventuelt kan jeg finne på å røre i litt matolje og et par dråper tabasco for å få lik saus som Dolly Dimples (de har Dolly-krydder i også forresten..) men bruker faktisk bare tomatpure til vanlig
CAPSLOCK1 Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Bedre om du har den i kjøttdeigen med litt vann, eller i en kjele med litt vann og koker den litt, for å få vekk den bitre smaken
Gidder ikke! Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Ja, det går kjempefint! Rør i olje og det du vil ha av krydder, litt sukker og aller helst masse deilig hvitløk i. Så er det bare å smøre utover og ha på pizzafyll.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #6 Skrevet 17. november 2014 Så flott, takk. Da blir det pizza i dag også! 😁 Anonymous poster hash: 2f412...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå