Gå til innhold

Råd for å slutte med nattamming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 9 mnd, og jeg ammer fremdeles på natta. Dvs, han vil ha puppen i munnen på natta. Nesten hver time. Og jeg begynner å bli sliten. Pappa'n prøver nesten hver natt å gå inn istedet for meg for å få han til å sovne uten pupp, men det blir bare hyl og skrik, og vi gir opp for ikke å vekke storesøster. Gutten vår sovner ofte på skuldra hvis pappa'n tar han istedet for meg, og problemet oppstår når han skal legges ned i senga igjen. Da gråter han uten unntak. Så problemet er egentlig todelt. Han våkner opp på natta med forventning om pupp, og han vil ikke legges ned i senga.

På dagtid og leggetid på kvelden er det stort sett ikke noe problem å få han til å sovne eller legges i senga. Dvs, hvis jeg legger han, så ammes han i søvn (jada, vet det er "fy") og legger faren han, så bæres han i søvn (jada, enda verre).

Vi trenger altså hjelp. Med storesøster var vi kjempeflinke og gikk ikke i noen av de såkalte fellene. Med lillebror har vi altså gitt han full service for ikke å vekke storesøster som har rom vegg i vegg. Men nå må det ta slutt. But how?

Anonymous poster hash: 7999f...4d0

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...