Gå til innhold

uke 36, føler meg dårlig... vanlig?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt diaré siden fredag, små vondt i hodet, slapp og trøtt... og nå i dag halsbrann!! Er det vanlig å få dette så sent i svangerskapet? Har ikke hatt det sånn tidligere så blir litt små bekymret...

Anonymous poster hash: 5bd62...e1d

Fortsetter under...

Ja, og ja. Det r vanlig. Magen er på sitt høyeste i uke 36 så ikke rart med halsbrannen. Og diaré har gjerne kommet mot slutten etter noen grusomme uker med forstoppelse for min del. Det er gjerne nå den tyngste tiden er for mange. Stålsett deg og vær snill mot deg selv uten å ha for mange ting du må gjøre.

Men hold litt øye med den hodepinen for det kan være svangerskapsforgiftning som må følges opp. Har du noen andre tegn til svangerskapsforgiftning? Hevelser, utslag på urinprøve, høyt blodtrykk? Hvis det har vedvart så synes jeg at du skal tinge til sykehuset og forklare symptomer slik at de kan vurdere om du bør undersøkes eller ikke.

Lykke til! Selv har jeg to og en halv uke igjen med nr 3. Blir så godt å bli ferdig med denne elendige formen! 😊 og møte vidunderet! 👍

Signerer de to over her! Helt normalt men bare vær obs på hodepinen ifht svangerskapsforgiftning... Du er heldig som ikke har hatt noen plager før nå! Siste ukene er tunge her i gården men snart er vi i mål alle sammen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...