Gå til innhold

Laget en Facebook gruppe for oss gravide

Anbefalte innlegg

Hei. Om dere sender meg navnet deres og beskriver profilbildet skal jeg legge dere til i gruppa for julibaby 2015. Der er det viktig med å holde ting hemmelig. :) så indere har lyst til å bli med så hyl ut. (Det er en totalt hemelig gruppe som ingen kan søke på engang. :) bli med da årlig bedre kjent.

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Virker som om alle får feilmelding når de prøver å sende pm. Nå er det jo enda juleferie og hektisk for mange, men om ingen hører noe fra trådstarter etterhvert kan vi opprette en ny fb gruppe? Ikke for å kuppe folk altså, men virker jo som en del har lyst å være med på fb. :)

Laget en ny trå for å gjøre det litt ekstra synlig, men legger det inn her også:

Dette er ikke et kuppforsøk, men nå oppretter jeg en ny Facebookgruppe, siden det er vanskelig å komme seg på den som først ble opprettet. Vi kan alltids flytte over dit om problemet løser seg😊

Slik gjør du det: søk etter meg, Ellen Marie Rousing. Du finner meg som Victoria Campbell med pikenavnet i parentes. Klikk på profilen min og send meg en melding om at du ønsker å bli medlem av juligruppa.

Sees på Facebook!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...