Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #51 Skrevet 17. november 2014 Da regner jeg med at du. holder de g langt unna juletrær, julenisser og påskeegg HI . For du vil vel ikke være så hyklersk at du har adoptert hedenske skikker ? Jeg er ikke kristen, så hyklerier holder jeg meg langt unna. HI Anonymous poster hash: 0fa8b...915
Virginia. Skrevet 17. november 2014 #52 Skrevet 17. november 2014 (endret) Har ikke ellers kirken akkurat forsøkt å kuppe Halloween , og i tillegg tatt seg rimelig godt betalt for det. Hvis vi først skal diskutere temaet å."stjele" tradisjoner her, mener jeg. Endret 17. november 2014 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #53 Skrevet 17. november 2014 Dere må vite at dette er en høytid hvor man feirer Jesu Kristus fødsel, og det ville vel være forbannet hyklersk å feire julen for dere som ikke omfavner den hellige ånd, den hellige treenighet etc etc, så da lurer jeg på dere som ikke har døpt barna, hvorfor feirer dere jul? Anonymous poster hash: 0fa8b...915 Dust. Hilsen personlig kristen. Anonymous poster hash: 6a3d0...842 Må bare spørre, siden ingen noengang har svart på det. Hva er forskjellen på å være kristen, og å være personlig kristen? Er mange som sier det, men jeg vet ikke hva forskjellen er? Anonymous poster hash: f2442...0cc
Marriet Skrevet 17. november 2014 #54 Skrevet 17. november 2014 Helt ærlig hadde jeg ikke trengt å feire jul. Jeg har også droppa julefeiring noen ganger og heller tatt meg en sydenferie. Men jeg feirer jul og det er ene og alene pga familien min. Det er den ene gangen i året alle reiser fra fjern og nær for å være sammen. Det er den ene gangen i året vi møtes rundt matbordet og det er den ene gangen i året vi legger stort sett all konflikt til side. Det er en tradisjon og det er innmari koselig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #55 Skrevet 17. november 2014 Dere må vite at dette er en høytid hvor man feirer Jesu Kristus fødsel, og det ville vel være forbannet hyklersk å feire julen for dere som ikke omfavner den hellige ånd, den hellige treenighet etc etc, så da lurer jeg på dere som ikke har døpt barna, hvorfor feirer dere jul? Anonymous poster hash: 0fa8b...915 Nå er mine døpt, men om så de ikke var det hadde jeg valgt å feire jul fordi høytiden er så fin. Fordi det er en inngrodd tradisjon med pynt, mat og gaver. Fordi det er en tid man bryr seg litt ekstra om hverandre og viser en ekstra innsats for å skape en god stemning. Om det hadde gjort meg hyklersk, eller gjør de med udøpte barn hyklerske i ditt syn, i dont give a shit! Håper du ikke setter ribba i halsen når du velter deg i avsky med tanken på hvor mange hyklere det finnes. Anonymous poster hash: f63f5...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå