Gå til innhold

Testa i dag 3 dager før ikm....

Anbefalte innlegg

Da ligger eg her i senga og tankene svirrer.. I fjor hadde vi 3 aborter og det var også første året vi har blitt gravid på naturlig måte... Alle andre år har vi slitt som fy for å bli gravide, men ble sjuk for to år siden og mista mye vekt samt pcos forsvann... Vi har prøvd intenst siden vi oppdaga at eg ble gravid med kun hans hjelp :) i år har det vert en stor skuffelse hele veien, og eneste eg har tenkt på fra dag 1 etter mens og frem til mens, er å prøve å prøve å prøve!!!! Men nei, gang på gang fekk eg negativt svar. Og no når vi var komt så langt på året tenkte eg at det har snudd.. Vi har brukt enkel kur med pergotime, dobbel kur noen ganger.... Men nei.. Helt til no!!!!! Under forje mens, sa eg til mannen at eg orka ikkje dette styret lengre.. Eg gir faen, det får gå som det går. Rundt eggløsning var han vekke, men lå sammen det som skal vere eggløsningdagen i følge appen... Men det var eneste gang den uka... Så nei dette var no ingen mulighet denne gangen... Etter noen dager begynner å bli kvalm.. Tenkte spysjuka kom. Eg har sjelden spy sjuke, men når eg har den, består det av å vere kvalm noen dager uten oppkast. Dette er 8-9 dager siden.. Så begynte eg få masse uren hud. Dei ømme puppene eg alltid har mellom eggløsning og ikm, dei var/er ikkje så ømme... I dag 3 dager før ikm tok eg en rfsu test. Bare for å se om det hadde noe med den såkalte spysjuka å gjøre... Vel, eg måttet fortelle mannen at han er årsaken til den. Den var positiv!!!!!!! Den er svak, men positiv..... Og eg kjente gleden kom.. Men så kjem no redselen sigende. Kommer eg til å beholde det denne gangen, eller skubber kroppen det vekk??

Prøver å ikkje tenke på det at eg har positiv utslag... Men det er jammen ikkje lett!!!! Noen råd???

Anonymous poster hash: ac7c6...0d9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144181949-testa-i-dag-3-dager-f%C3%B8r-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...