Josephina Skrevet 16. november 2014 #1 Del Skrevet 16. november 2014 Gutten min på 4, 5 år har vært "tørr" siden han var 2. De siste tre ukene har han begynt tisse på seg omtrent annenhver natt. Han er lei seg og skamfull men sier han ikke kan noe for det (selvsagt kan han jo ikke det, stakkar! )...og han er flink å gå på do før han legger seg. Samtidig med dette, merker vi at han spør fryktelig ofte og mye etter drikke. Ofte når vi henter han i barnehagen må han inn på kjøkkenet og ta seg litt vann før han er klar til å gå hjem, og på hjemveien kan han finne på å spør om vi har vannflaske med... Han er ellers i god form, pigg og fin og full av energi. Jeg tenkte først psykosomatisk, om noe er galt i barnehagen, men har snakket med ham og barnehagen og begge parter er enige om at alt er topp. Og vi har et godt familieliv, ikke noe uro eller noe annet som kan opprøre ham. Han spiser også fryktelig mye for tiden, mer enn normalt. Jeg vet jommen ikke hva som skjer, men er innom tanken på diabetes..men ville han ikke da kanskje vært slappere...? noen som vet? blir gla for alle tips og råd. Takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144181922-kan-det-v%C3%A6re-diabetes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2014 #2 Del Skrevet 17. november 2014 Hei.. jeg regner med at ikke det er diabetes, vi har også en sønn som er 6 nå. Han drakk mye vann til tider når han var rundt alderen til din. Vi fikk tatt urinprøve og blodsukker test av han, vi har noen i familien som har diabetes. Når vi fikk svarte så sto det at han var normal og ikke hadde noen diabetes. Han var tørr fra han var 3, men når han var nærmer 5 så starte han å tisse på seg i sengen innimellom. I dag så er han neste helt tørr, som regel tisser han litt i sengen i helgen. Grunnet at han får brus. Vi har lagt på engangs kladder som du får kjøpt på apoteket på sengen han, så vi slipper å bytte alt. Lisa:) Anonymous poster hash: de26b...4d3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144181922-kan-det-v%C3%A6re-diabetes/#findComment-146812961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå