Gå til innhold

Noen med erfaring med cyster som gjør vondt?

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Beklager å forstyrre forumet med dette spørsmålet her, men sliter litt nå på fjerde dagen med vondt...

Dere med polycystisk ovariesyndrom. Har dere hatt unilaterale menslignende smerter rundt eggløsning i flere dager? Altså smerter på kun 1 side av buken?

Måtte ty til paracet nå. Orket ikke mer. Er også litt bekymra for ovarietorsjon da jeg hadde dette i fjor etter ivf. Redd dette er begynnende torsjon jeg kjenner, men kanskje noen kan beroligge meg med at en ovariecyste kan gjøre ganske vondt i seg selv??

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Jeg har ikke erfaring med vondt i magen i flere dager i strekk, men har opplevd to tilfeller av vanvittige smerter som var så ille at jeg trodde jeg skulle stryke med :P Det viste seg at det var en cyste som sprakk.

Kan du ikke ta en sjekk siden du har opplevd ovarietorsjon før?

Takk Trulte! Det roet seg 24 timer etter jeg skrev innlegget her. Siden da har jeg bare kjent det litt inni mellom. Langt ifra så vondt at jeg må ta Paracet. Skal bestille time hos gynekolog for å sjekke både om det er cyste og hvordan den andre eggstokken min fungerer nå 1 år etter torsjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...