Gå til innhold

skjønner ingen ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt i dag. Fosterets uker er 3 uker pluss 3 dager.men er jo da 5 uker pluss 3 dager. Men når jeg ser tilbake på kalenderen da så hadde jeg overhodet ikke menstruasjonen da. 26 septemer og 22 oktober de to siste menstruasjonene mine. Men kanskje jeg er rundt 7 uker på vei og hatt mensen engang. Det har jeg hatt før under graviditet.Jeg to test med ukeindikator. Så etter på at den må taes på morran,men jeg tok den ikke med morra urinen.

Men i alle fall så håper jeg alt går bra fremover :) Får kontalte lege på mandag for og få en tidlig UL :)

Anonymous poster hash: b0a73...e77
Skrevet

De er ikke hundre prosent nøyaktig de med uke indikator, noen produserer hsg raskere. Eg fikk 2-3 på ikm 13 dpo, skulle egentlig vist 1-2 da

Skrevet

ok.men jeg tok den på dagen også. så kan kanskje ha noe og si det å. men har hatt menstruasjon før under svangerskap. I første måned :)

Så kan hende det kan sitte der også.

Anonymous poster hash: b0a73...e77
Skrevet

Ukeinsikatorene er basert på et gjennomsnitt. Om du ligger høyt eller lavt så vil du slå ut annerledes. Det er for øvrig store variasjoner på hcgtallene. Selv har jeg alltid slått ut mer enn jeg egentlig er pga veldig høye verdier. Det sikreste termindato du får er regnet fra mens eller ved ultralyd i uke 19 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...