Gå til innhold

Billig og bra frisør i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så mye penger, men trenger sårt en klipp... Forslag til bra og billig frisør i Bergen? Til dame.

Anonymous poster hash: 1f9e6...6a6

Skrevet

Haircut frisør i Vadmyra! Gått der i alle år :)

Anonymous poster hash: 030df...995

Skrevet

Haircut frisør i Vadmyra! Gått der i alle år :)

Så bra, hva koster det for dameklipp?

HI

Skrevet

Utlending sjappene ved bystasjonen.

Anonymous poster hash: c1c06...16d
Skrevet

Gå til en lærling

Anonymous poster hash: 63b1f...83a

Skrevet

Artican beauty and hair design (tror jeg det heter). Ligger i Hans Tanks gate. Jobber to unge damer der som er veldig hyggelige. Jeg pleier sjelden å være fornøyd etter frisør besøk men etter jeg begynte å gå der har jeg alltid vært fornøyd.

Mener det koster ca 350-380 kr, litt usikker da det er en stund siden jeg har vært hos frisøren. Men uansett, de ligger hvertfall mye under andre i pris:-)

Anonymous poster hash: 57d2d...a05

Skrevet

Artican beauty and hair design (tror jeg det heter). Ligger i Hans Tanks gate. Jobber to unge damer der som er veldig hyggelige. Jeg pleier sjelden å være fornøyd etter frisør besøk men etter jeg begynte å gå der har jeg alltid vært fornøyd.

Mener det koster ca 350-380 kr, litt usikker da det er en stund siden jeg har vært hos frisøren. Men uansett, de ligger hvertfall mye under andre i pris:-)Anonymous poster hash: 57d2d...a05

Høres veldig bra ut, skal undersøke. Betalte 460 kr for klipp på småen (2 år) i dag, synes det var litt i meste laget... Kan betalte litt mer for dameklipp, men synes 8-900 kr er litt mye. Takk for forslag

HI

Skrevet

Haircut frisør i Vadmyra! Gått der i alle år :)Anonymous poster hash: 030df...995

HIAnonymous poster hash: 1f9e6...6a6

ikke mye, rundt 3-400 tipper jeg! Spørs hvor mye som skal gjøres da:) jeg har laaaangt hår og tok tett i tett med striper i hette, samt klippet det, kostet 1200 kr! Hadde betalt det dobbelte på et kjøpesenter,garantert!

Skrevet

Haircut frisør i Vadmyra! Gått der i alle år :)Anonymous poster hash: 030df...995

HIAnonymous poster hash: 1f9e6...6a6

ikke mye, rundt 3-400 tipper jeg! Spørs hvor mye som skal gjøres da:) jeg har laaaangt hår og tok tett i tett med striper i hette, samt klippet det, kostet 1200 kr! Hadde betalt det dobbelte på et kjøpesenter,garantert!Anonymous poster hash: 030df...995

Ja, det var billig! Koster lett 2000 kr andre steder, tror jeg. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...