Gå til innhold

Kom mens senere for dere som benyttet hCG-støtte i lutealfasen?

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Er på rd 9 etter ferskforsøk. Nytt denne gangen, er at jeg har fått hCG-støtte (Ovitrelle) i lutealfasen. Satte halve sprøyten på dag 3. etter uttak, og siste halvdel på dag 8. etter uttak.

Basert på tidligere sykluser skulle mens ha kommet i dag, men den lar vente på seg. Har ingen tegn på at den skal komme heller. Spotter alltid litt dagen før.

En graviditetstest vil jo kunne slå ut pga sprøyten.

Noen som har tatt Ovitrelle i lutealfasen? Kom mens senere?

Anonymous poster hash: 1a6be...531

Fortsetter under...

Hei jenter.

Er på rd 9 etter ferskforsøk. Nytt denne gangen, er at jeg har fått hCG-støtte (Ovitrelle) i lutealfasen. Satte halve sprøyten på dag 3. etter uttak, og siste halvdel på dag 8. etter uttak.

Basert på tidligere sykluser skulle mens ha kommet i dag, men den lar vente på seg. Har ingen tegn på at den skal komme heller. Spotter alltid litt dagen før.

En graviditetstest vil jo kunne slå ut pga sprøyten.

Noen som har tatt Ovitrelle i lutealfasen? Kom mens senere?

Anonymous poster hash: 1a6be...531

Hei, jeg fikk hcg støtte etter innsett, brukte ikke ovitrelle men en annen type. Man får ikke mens før man slutter på sprøytene siden kroppen tror den er gravid, om du tar en graviditetstest vil den være positiv uansett pga det. Jeg måtte ta to blodprøver med flere dagers mellomrom for å bekrefte graviditet (hcg stigning).

Jeg ble gravid da 👏 jeg har forsåvidt alltid begynt å blø på rd 10-11 på tidligere forsøk uten hcg støtte!

Masse lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...