Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med en Michael kors veske?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Legger ved en link til ebay , og fen vesken. Men skulle så gjerne kjøpt den er annet sted enn ebay. Kanskje Noen her vet?

http://m.ebay.com/itm/321585809274?nav=SEARCH

Anonymous poster hash: e9e95...888

Seriøst. Det ligger barn og sulter i hjel i denne verdenen! Kjøp deg ei veste på H&M, og send resterene av pengene til noen som trenger det ... når du har så mye penger.... Blir kvalm!

Anonymous poster hash: 4f987...0c1

Skrevet

Vil du virkelig ha en veske 90% av kidsa flyr rundt med???

Anonymous poster hash: 05028...370

Skrevet

Legger ved en link til ebay , og fen vesken. Men skulle så gjerne kjøpt den er annet sted enn ebay. Kanskje Noen her vet?

Seriøst. Det ligger barn og sulter i hjel i denne verdenen! Kjøp deg ei veste på H&M, og send resterene av pengene til noen som trenger det ... når du har så mye penger.... Blir kvalm!

Nå var d ikke det som var spm mitt

Skrevet

Har ikke sett noen med denne . Kun merket så klart . Gi meg gjerne en lignende i et annet merke :)

Skrevet

Har ikke sett noen med denne . Kun merket så klart . Gi meg gjerne en lignende i et annet merke :)

Samma det, når "alle" fra 13-54 flyr rundt med sanne type veske som HYYYYLER Michael Kors lang vei.

Hvis du vil ha en veske med stil, så velg en som ikke flasher merke. Vesker (og annet) med stor logo virker bare desperat og wannabe.

Annonse

Skrevet

Til Anonym 4f987 ...

1) Det ene utelukker ikke det andre. Man kan fint kjøpe veske OG hjelpe sultende barn i Afrika.

2) Ta deg en bolle.

Til HI:

Designet til MK er helt greit og relativt tidløst om du unngår de mest "flashy" logoene.

Jeg ville ikke gått for MK da det, her hvor vi bor, et en obligatorisk del av "skoleuniformen" til jenter i alderen 14-25 år, samt en og annen middelaldrende syngedame.

Skrevet

Hva med å kjøpe en superkul norsk veske? Disse har vært profilert i moteblader, og har utrolig god kvalitet. Samtidig er det ikke noe som "alle" har!

http://schermannringdal.com

Anonymous poster hash: 0b34f...334

Skrevet

Jeg er helt enig i at det merket er altfor "flashy". Synes det blir litt vulgært å gå med merkeklær/vesker som har et så fremtredende merke. Sorry - var ikke det du spurte om!

Anonymous poster hash: c9dad...3ea
Skrevet

Jeg burde virkelig skamme meg jeg da, for jeg har en veske til 35.000kr! Til gjengjeld har jeg få ting. Jeg handler ikke på HM og støtter en stygg masseproduksjon. Det jeg støtter er Amnesty, Sos Barnebyer, Plan og WWF. Jeg jobber som frivillig flere dager/kvelder i uken og jeg er involvert i mange lokale og internasjonale prosjekter for å hjelpe barn. Man er ikke nødvendigvis et bedre menneske fordi man ikke handler alt på HM og Cubus!

Anonymous poster hash: 85972...b9e

Skrevet

Takk for tips!! Likte både den norske og Kem! Aldri sett noe til de før !

Annonse

Skrevet

Hjelpes... Ikke bry deg om hva folk mener og synser. Kjøp akkurat den vesken du vil ha, HM er vel uansett ikke kjent for å drive sympatisk.

Skal du på MK Ville jeg også tatt en tur innom Marc Jacobs og Høyer. Masse fint i samme kategori:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...