Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Siden hun vil skjerme identiteten sin i div intervjuer og hos skavlan? Hun sier hun ikke vil bli kjendis! Anonymous poster hash: 6d8b8...8d9
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Man trenger ikke ville være kjendis bare for at man elsker å synge og vil dele musikken sin med andre Anonymous poster hash: 26603...07b
Cat_Woman Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Nei, det motsatte egentlig. Hun sier hun har nok av penger, så hun trenger ikke all promoen og paparazzi-styret rundt. Vil fokusere på musikken. Jeg syns det er kult jeg. Sikkert fint for henne å kunne gå på butikken uten å bli gjenkjent også.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Hun virker jo kjempe kul da, men likevel litt spesielt Anonymous poster hash: 6d8b8...8d9
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Hvem? Anonymous poster hash: d62f6...4af
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Hvem? Anonymous poster hash: d62f6...4af hun som synger chandelier veeeel Anonymous poster hash: 6d8b8...8d9
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Nei, det motsatte egentlig. Hun sier hun har nok av penger, så hun trenger ikke all promoen og paparazzi-styret rundt. Vil fokusere på musikken. Jeg syns det er kult jeg. Sikkert fint for henne å kunne gå på butikken uten å bli gjenkjent også. Litt dobbelmoral der! Hvis hun mente at hun ikke trengte promo osv så ville hun heller ikke stilt opp på ting som Skavlan. Klart hun både trenger og vil ha promo for å selge musikken sin. Derfor stiller hun opp på intervjuer. Og gjør seg ekstra spesiell på denne måten. Mulig det funker også, det har jo blant annet gikk endel forhåndsomtale Dersom hun ikke ville bli sett i det hele tatt, hadde hun f,eks holdt seg til radio! Anonymous poster hash: 8c6e7...cbf
klg,2 boys now:) Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 Hun har en sykdom som kan gjøre at ansikte hennes ikke er like " heldig" bestandig.noe av grunnen til at hun gjør det
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Det er langt fra det rareste en artist har gjort. Og Sia har alltid hatt et spesielt uttrykk. Heg ble litt skuffet over danseren i dag. Er så fascinert over den lille jenta som danser til vanlig.. Anonymous poster hash: 4cede...886
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 Hun får jo mye mer oppmerksomhet fra folk, fotografer og media nå enn hvis hun hadde vist seg frem. Det blir jo en egen greie. Og alle som har internett vet jo hvordan hun ser ut. Synes det var kult da blur gjorde noe av det samme. Tok en stund før folk fant ut at det var de som var gorillaz Anonymous poster hash: 1af87...d47
Jenny251210 Skrevet 14. november 2014 #13 Skrevet 14. november 2014 Er den danseren en mann? Nei. Ser du ikke puppene?
Gjest MMJ Skrevet 14. november 2014 #14 Skrevet 14. november 2014 Er den danseren en mann? Nei. Ser du ikke puppene? Jo, men så også ansiktet... :/
Trimsi Skrevet 14. november 2014 #15 Skrevet 14. november 2014 Nei, det synes jeg ikke. Jeg skønner veldig godt at hun ikke ønsker å være kjendis...
Trimsi Skrevet 14. november 2014 #16 Skrevet 14. november 2014 Nei, det motsatte egentlig. Hun sier hun har nok av penger, så hun trenger ikke all promoen og paparazzi-styret rundt. Vil fokusere på musikken. Jeg syns det er kult jeg. Sikkert fint for henne å kunne gå på butikken uten å bli gjenkjent også. Litt dobbelmoral der! Hvis hun mente at hun ikke trengte promo osv så ville hun heller ikke stilt opp på ting som Skavlan. Klart hun både trenger og vil ha promo for å selge musikken sin. Derfor stiller hun opp på intervjuer. Og gjør seg ekstra spesiell på denne måten. Mulig det funker også, det har jo blant annet gikk endel forhåndsomtale Dersom hun ikke ville bli sett i det hele tatt, hadde hun f,eks holdt seg til radio! Anonymous poster hash: 8c6e7...cbf Hun elsker å lage låter, hun elsker å fremføre låtene og hun elsker at folk hører de. Hun behøver ikke å elske å vise seg frem og "bli kjendis", ser absolutt ingen konflikter der....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #17 Skrevet 14. november 2014 Jeg syns hun har herlig latter og en fantastisk vakker stemme. Anonymous poster hash: a20fc...324
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #18 Skrevet 14. november 2014 Jeg digger henne. MEN. Dette gir henne mye mer oppmerksomhet ( se nettavisene i dag, hvor mange andre gjester fikk tre artikler?) og i og med at alle vet hvordan Sia ser ut fra før, så... Anonymous poster hash: 4cede...886
Englenemine Skrevet 14. november 2014 #19 Skrevet 14. november 2014 Nei, digger henne! Hun som danser på videoen og fremføringene jeg har sett fra Usa er Maddie . Vært med i noe dance mom reality . Hun vant alle konkuransene og er sinnsyk god. Hun har muligens litt mer å gjøre enn å dance på alle opptredene sia har omkring i verden
Anonym bruker Skrevet 15. november 2014 #20 Skrevet 15. november 2014 Hahaha, hun danseren lo jeg godt av i hvertfall Anonymous poster hash: 6d8b8...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå