LusiLyn Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 (endret) Jeg har nesten bare rare symtomer! Er det noen andre som har disse symtomene, noe lignende, eller andre rare symptomer? -Temperaturfølsomhet: er hele tiden for varm eller kald, og når jeg bader/dusjer gjør vannet rett og slett vondt om det ikke er 100 prosent på millimeteren riktig temperatur.. -Myke brystvorter -Føler alt lukter sopp eller trøske -Sterk uvel følelse i magen og kroppen som minner om kvalme uten å være helt kvalme. Så pass at jeg er sengeliggende :/ -Bunnløs hunger, finner meg selv på kjøkkenet hele tiden, skjelven og på gråten av en enorm sult, mens jeg lager mat. Nesten konstant - Våkner grytidlig på morgenen og får ikke sove igjen .Drømmer nesten bare om vasking, rydding, støvsuger plenen, etc (utrolig kjedelig) Endret 14. november 2014 av mommo
LusiLyn Skrevet 15. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2014 Er du gravid eller lurer du på det? Jeg er gravid....
solamora Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Jeg tror at alle har forskjellige symptomer, mer eller mindre rare. Noen har jo ingen og det er minst like "rart". Jeg sliter også med å sove etter å ha våknet, og litt for varm og kald. Så kanskje det ikke er så rart likevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå