Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Jeg har hatt to SA på to måneder og har nå eggløsning igjen. Det er helt fasinerende hvor tydleig eggløsningen viser seg. Det er ganske smertfult, har mye slim og sexlysten er nesten plagsomt tilstedeværende gjennom hele dagen. Kan nesten ikke se på en mann uten at jeg kjenner det i underlivet. Har fått beskjed av legen om å vente en syklus før vi prøver igjen. Kan kroppens reaksjon på eggløsning være resultat av to SA? Eller kommer det til å forbli sånn når jeg er ferdig med å få barn? Anonymous poster hash: 6d8cd...40a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Hos mange er sexlysten ved EL nettopp et tegn på at kroppen er klar til å lage barn. Og ja, det vil nok fortsette etter at du "er ferdig med barn". Har du oppdaget denne sexlysten nå først etter SA- ene? Spennende- bare å kjøre på...hos meg blir det barn hver gang jeg har sexlyst ved EL og om det ikke brukes prevensjon. Dvs. enten det ble barn eller endte i SA.... Anonymous poster hash: 3157c...7c5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Hos mange er sexlysten ved EL nettopp et tegn på at kroppen er klar til å lage barn. Og ja, det vil nok fortsette etter at du "er ferdig med barn". Har du oppdaget denne sexlysten nå først etter SA- ene? Spennende- bare å kjøre på...hos meg blir det barn hver gang jeg har sexlyst ved EL og om det ikke brukes prevensjon. Dvs. enten det ble barn eller endte i SA.... Anonymous poster hash: 3157c...7c5 Jeg har to barn fra før og de er tette, så det er lenge siden jeg var i normal syklus. Men jeg kan absolutt ikke huske at sexlysten var så ekstrem. Jeg har generelt større sexlyst når jeg ikke går på prevensjon, men som beskrevet tidligere er det nå helt påfallende. Har utfordinger med å konsentrere meg på jobb. Jeg føler ogspå at kroppen skriker etter å blir gravid! Så da er det jo kjedelig at legen anbefalte meg å vente. Leser litt forskjellig om det. Men etter to SA, så er vel tanken at livmoren skal "komme seg ordenltig" igjen. Litt festlig hvis det fortsetter som dette resten av mitt fruktbare liv, men litt plagsomt også ) Mannen er fornøyd da! HI Anonymous poster hash: 6d8cd...40a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Tenker at hvis det var SA slik at kroppen har ordnet opp selv og du ikke måtte opereres, så ville ikke jeg nødvendigvis ha ventet med å lage barn om det er det du også ønsker? Jeg har denne økte sexlysten som skrivet over spesielt ved EL. Bruker ingen pille, bare evt. kondom. Og jeg kjenner meg igjen med å ha litt konsentrasjonsvansker til tider når sexlysten tar over. Håper du snart blir gravid igjen. Har selv hatt 2 SA på 2 år. Anonymous poster hash: 3157c...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå