Gå til innhold

Blødninger

mam&mam

Anbefalte innlegg

Noen av dere tvillinggravide som har opplevd det? Jeg har hatt 3 blødninger med relativt jevne mellomrom, vært inne til ul alle gangene hvor alt har vært flott med begge to. Er idag 12 uker og avslutta uke 11 med en stor blødning, men igjen, alt bra med begge. Dette er skikkelig stressende og kjenner jeg blir smågal. I følge legen kunne hun se et lite hematom igår, som mest sannsynlig tømmer seg nå, ellers en følsom livmorhals og en morkake som ligger litt langt ned elleeeeeer blodårer som sprekker mens ting vokser...

Håper dette går over snart altså 😳 ellers blir vi alle gale tror jeg...

Fortsetter under...

Jeg hadde litt blødninger helt i begynnelsen av graviditeteten. Fikk nye blødninger i uke 20. Gikk til kontroll hos gynokolog og han så at en flik av morkaken lå litt foran åpningen. Han mente det var dette som gjorde at jeg fikk blødning, i tillegg til sensitiv livmorhals og trykk nedover. Har også en jobb hvor jeg står/går mye som ga ekstra belastning. Jeg ble derfor sykemeldt fra da, og har ikke hatt bløninger siden. Morkaken har også nå trukket seg bort fra åpningen. Håper det gir seg snart for din del. Lykke til!

Jeg har ikke opplevd noen blødninger og er 29+ 2 nå.

Skjønner godt at du nesten blir gal av det, man blir jo så bekymret og redd for at noe skal være galt.

Virker som om du får god oppfølging da, og sikkert utrolig godt å få titte på de små og se at de har det bra! Håper blødninger dine slutter så du får slappet litt mer av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...