Gå til innhold

Han vil ha, hun vil ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 år, og min mann 42. Vi har ikke barn, verken sammen eller hver for oss. I helgen kom det fram at han godt kunne tenke seg barn, et ønske jeg ikke deler med han. Jeg føler vi er i ferd med å bli for gamle. Og siden han pendler 7 mil til jobb, og driver nettbutikk på kveldstid vil barnets hverdagsrutiner falle på meg. I tillegg til de hverdagsgjøremål jeg allerede har som innkjøp, matlaging, rydding og renhold av hus og hage. Jeg pendler også til jobb, riktignok bare halvparten av hans avstand. Disse tankene har nå kvernet rundt i hodet i kort uke uten at jeg blir enig med meg selv. Jeg ønsker derfor å spørre andre om synspunkter, og gjerne egne erfaringer fra folk som har vært/er i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to barn med en mann som har lang vei til jobb, så jeg gjør meste av husarbeid, matlaging og nesten alt jobben med barna. Jeg elsker å være mamma, men av og til føles det alt for mye ut. Aldri få barn for andres skyld, for tror ikke jeg ville orka alt om mine var så ønska som de er. Snakk med mannen din om hvorfor han ønsker seg barn, kanskje du skifter mening...

Anonymous poster hash: d7be8...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...