Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Del Skrevet 13. november 2014 Når begynner de å bli interessert i leker/babygym o.l? Mini her er ikke spesielt interessert i å se på meg slik at jeg kan gjøre grimaser til han etc. Bryr seg ikke om leker, men det er vel uansett litt tidlig? Han fester blikket, men ikke alltid jeg vet på hva. Når han er våken prøve jeg å prate til han, men kan jo ikke prate i ett heller. Stort sett går den våkne tiden til spising, stell, bæring og byssing. Han er mye utilpass hvis jeg sitter i ro med han på fanget. Det hender jeg ser på tv mens jeg ammer og bysser. Er det dumt av meg? Han er 5 uker. Anonymous poster hash: 86aaa...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Del Skrevet 14. november 2014 Vi begynte med babygymmen rundt da. I begynnelsen lå han bare og tittet. Ellers er det svært lite som skjedde:-) Sov, ammet og tittet rundt:) Er nok stimuli å bare titte på deg Anonymous poster hash: 6c77f...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg ser på tv ved hver amming og forresten. Han her er nå 3 mnd. Hvis jeg ser på han slipper han bare puppen :| Anonymous poster hash: 6c77f...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anekdote Skrevet 14. november 2014 #4 Del Skrevet 14. november 2014 Vi hadde det ganske likt da hun var 1 mnd. Hun likte å bli sunget for, bli båret i ergonomisk sele eller sjal, og jeg snakket masse med henne. Fikk ikke gjort så mye annet enn byssing, mating og stell. Jeg lastet ned en app som heter The wonder weeks. Den er på engelsk, men gir en god oversikt over babyen sin utvikling det første året. Synes det var lettere å forstå mye av den første tiden pga den. Nå er hun 10 uker og mye mer sosial. Pludrer og liker å se på leker, prøver å gripe ranglen sin etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 15. november 2014 #5 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg husker ikke helt hvordan ting var da, men det er ikke dumt av deg å se på tv mens du bysser/ammer! Du må ikke tenke på det en gang. Jeg gjør det selv. Hvis jeg ser på henne mens jeg ammer så kikker hun på meg og blir forstyrret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå