Gå til innhold

Gravid??!!! Billig/strimmel test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror endelig jeg har testet postivit. Er i såfall 4+0 uker i dag.

Streken kom ikke umiddelbart, men etter et par minutter var den ganske så tydelig. Ikke like sterk som kontrollstreken, men den var der helt klart. Litt som en negativ EL-test, hvis dere kjenner til disse testene....

Noen som har erfaring med disse strimmeltestene? Kan jeg betrakte den som positiv selv om den var litt svak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å ta bilde, sendte bare snap til mannen.... Kan jo plukke den opp av søpla nå, men da kan jo resultatet være misvisende siden det er så lenge siden. Nei, får ta en digital i kveld:-)

Skrevet

Gratulerer du er gravid de billige testene er de som brukes hos legen og er de som er inni dyrere tester.

Testet svakt mange dager over med første

Skrevet

Høres helt klart ut som en positiv test! Gratulerer! :) 

Skrevet

slik var den på meg også, helt hvit, men gi den litt tid så kom streken gitt (innenfor tiden man skal lese av testen så klart) :)

Skrevet

Har tatt fire testet nå. Alle svakt positive. Skal vente et par dager, og ta en digital, først da tør jeg slippe jubelen løs😄😄😄 Har absolutt ingen symptomer (men det hadde jeg ikke forrige svangerskap heller, bortsett fra magen som vokste😃). Håpet på en like enkel graviditet denne gangen.

Skrevet

Har tatt fire testet nå. Alle svakt positive. Skal vente et par dager, og ta en digital, først da tør jeg slippe jubelen løs😄😄😄 Har absolutt ingen symptomer (men det hadde jeg ikke forrige svangerskap heller, bortsett fra magen som vokste😃). Håpet på en like enkel graviditet denne gangen.

Gratulerer så mye!! 😃

Skrevet

Jepp, er gravid!!!! CB digital viste 2-3, og det stemmer jo bra når siste mens var 16. Oktober. Termin i slutten av juli😄 Da satt gullegget etter 4 pp. Er superglad!

Skrevet

Jepp, er gravid!!!! CB digital viste 2-3, og det stemmer jo bra når siste mens var 16. Oktober. Termin i slutten av juli Da satt gullegget etter 4 pp. Er superglad!

Gratulerer! Da har vi jammen tilnærmet samme termin! :D Jeg hadde det forøvrig helt likt som deg. Svakt positive tester to dager - før jeg tok en digital! :) 

Skrevet

Så koselig :) gratulerer så mykje :)))) testa selv positivt i dag, :))) og er 3+5..... Men tør ikkje slipper gleden løs enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...