Lotta27 Skrevet 13. november 2014 #1 Del Skrevet 13. november 2014 Lurer på hvordan en typisk dag ser ut for dere andre, både mtp søvn (evt søvnrytme?) og aktiviteter? Liker babyen deres feks å leke på babygym?eller andre ting? Prater hun eller han mye? Mammadalt? Liker de at dere synger eller leser bøker? Andre ting? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Del Skrevet 13. november 2014 Har lurt på det samme:p Her går det litt i babygym som han liker ganske godt. Så synger vi litt på fanget, sitter i vippestol mens jeg spiser, går tur, trener litt på matta,drar på besøk osv... Vet ikke om dette er for lite eller for mye stimuli. Også soves det omtrent fire ganger per dag, alt fra 45 min til 2-3 timer. Sover lenge på tur:) Anonymous poster hash: 767fe...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 13. november 2014 #3 Del Skrevet 13. november 2014 Ligge på magen litt, sitte i vippestol med babygym, bære masse, hun hyler i vogna og i bilstolen ,har masse vondt i magen , så vi er mest hjemme....hun kan sove 4 ganger om dagen , eller ingenting. Ingen rutiner her . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Del Skrevet 13. november 2014 Her er jenta våres straks 3 mnd og dagene går veldig greit! Hun sover hele natten med 1 amming, og vi står som regel opp kl 9-10. (Jeg har vært ekstremt heldig med baby som sover mye på natta) Dagene går med på å sove lur, trene i babygym, besøke folk/få besøk, trille tur ute og på kjøpesenter, prate, tulle og leke. Hun elsker å bade og være i vogna. Hun babler mye, så det er gøy å ha lange "samtaler" med henne, og for 2 dager siden så lo ho for første gang! Det var stas! Noen dager kan hun sove omtrent hele dagen/kvelden (bare våkne for mat), mens andre dager er ho mer våken. Som regel har hun 2-5 lurer i løpet av dagen, alt fra 2 timer til 15 min. Legger oss kl 23. Da blir det amming i senga våres, før jeg legger henne ned i sin egen seng som står rett ved siden av. Og etter 5 min med babling for seg selv så sovner hun. Så hun trenger ikke bysses i søvn. Har vært sånn siden hun kom ut. Aner ikke om hun får nok stimuli, men hun virker veldig fornøyd/gråter lite, så da tolker jeg det som at ting funker greit! Jeg nynner og lager lyder, men synger ikke til henne. Ikke enda ihvertfall. Heller ikke bøker. Men det kommer nok senere Anonymous poster hash: d7b36...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 14. november 2014 #5 Del Skrevet 14. november 2014 Snuppa er fire måneder om ti dager. Vi begynner dagen rundt 7, så er hun våken til rundt 9. Først legger jeg henne i babygymmen mens jeg spiser frokost, så kan hun ligge der litt for seg selv, men så skriker hun for å få oppmerksomhet. Da tar vi fram en fargerik bok og leser litt (Ser på tegningene) eller synger litt. Hun liker også å se på tv, så vi ser ofte på Tv-shop, haha! (Det er det eneste som går så tidlig ) Prøver å trene mest mulig på magen, men hun liker det fortsatt litt dårlig, så hun ligger på magen i bare 5min og så blir hun sliten. Etter hvert blir hun trøtt og da sover hun i én til to timer. Våken to-tre timer før hun vil sove igjen. Og så har hun enda en våkenperiode før hun tar den siste luren før leggetid. Det blir alt mellom 19-23, kommer an på når tar den siste lille luren. Hun elsker å bli løftet opp i lufta og bli kjørt i vogna i leiligheten... Hun smiler så masse at hun nesten ler, håper hun lærer det snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå