Gå til innhold

Eg treng hjelp. Har noen råd ang sopp/herpes?

Anbefalte innlegg

Jada, midt i den 6 og avgjørende pp har min kjære fått litt rødt rundt forhuden, ikke akkurat blørete, men sprekker er vel riktig. Dette svir jo og har kommet veldig ubeleielig. El ventes rundt helga evt mandag.

Noen som vet hva som kan smøres på som vil hjelpe? Det blir fryktelig smertefullt for ham om det ikke gror før el, og da må vi hoppe over denne pp.

Hjelp noen? Er nødt for å være anonym nå.

Anonymous poster hash: 27723...459

Fortsetter under...

Canesten kan nok være en mulighet ja, bare forbered mannen på at det kan svi ganske kraftig når han smører på kremen, så han ikke får helt panikk når han smører...

Anonymous poster hash: a12d4...ed1

Ta en tur på legevakten, da får han konstatert hva det er og dere får satt igang med behandling begge to, og kan rekke å humpe i denne syklusen. (Burde jo være en gulerot for han det) hehe  :P

Anbefaler dere begge å ta en runde med canesten (med forbehold om at legen sier noe annet). Da sopp nedentil "kan" være smittsomt. Bedre føre var enn etter snar osv.

Angående medisinering for herpesutbrudd, vil jeg anbefale deg å lese pakningsvedlegget på zoviraxen (som MÅ begynne å ta medisinen innen 72 timer fra utbruddet begynte, slik prøver 1984 skriver over her)

eller det medikamentet (canestenen etc.) dere får foreskrevet for dette slik at det ikke er en medisin som ikke skal taes når man er gravid.

Håper dette hjalp!

Masse lykke til! :duskedame:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...