Gå til innhold

Andre som venter nr 4!!!

Anbefalte innlegg

Plutselig var jeg gravid igjen!! Liker ikke å si det, men IKKE planlangt... MEN veldig ønsker og velkommen!! Dette blir da nr 4!!! Tenker det blir travelt, da det bare er to år mellom de andre.. 2,4,6 år...

Andre som har eller venter nr 4?? Trenger litt beroligene tips/tanker ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144181217-andre-som-venter-nr-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

Fikk positiv test i helga selv :) Ikke planlagt heller, så vi fikk et sjokk begge to. Men jeg har allerede begynt å glede meg :) Mannen kommer nok ikke til å forstå det før babyen blir født ;)

Dette er mitt fjerde svangerskap.

"God" å høre at det er flere som er i sjokk... Jeg tror det vil gå langt tid før det går opp for meg...

Mannen er veldig glad da.. Selv om vi ikke helt ser hvordan dette kunne skje..( lov å si etter 3 barn?.. he he..)

Syns overgangen fra 2-3 var STOR.. Så kan nok ikke bli "verre"... ;)

"God" å høre at det er flere som er i sjokk... Jeg tror det vil gå langt tid før det går opp for meg...

Mannen er veldig glad da.. Selv om vi ikke helt ser hvordan dette kunne skje..( lov å si etter 3 barn?.. he he..)

Syns overgangen fra 2-3 var STOR.. Så kan nok ikke bli "verre"... ;)

Hehehe... ja, vi skjønte ikke helt heller hvordan dette kunne skje, men den graviditetstesten ga et klart svar ;)

Jeg er veldig spent på hvordan det skal bli med 3 barn her.... min svigerinne fikk nylig sin fjerde datter, og der råder det til tider kaos. Heldigvis kan Svigermor hjelpe henne mye :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...