Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Hvilken str er best, medium eller large? Er ammeputen stappet full eller er den "slapp". Ønsker en fyldig pute (ser slik ut på bildet). Lagre er 170cm lang, ser for meg at den er litt i det lengste laget. Medium er 58cm. http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/582023&Locale=no_NO Anonymous poster hash: 38849...613
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Jeg har ikke erfaring med denne puten - jeg hadde en annen. Men mitt råd er å vente å se om du trenger... Jeg brukte min en uke med 1 baby, og iom at jeg hadde den brukte jeg den vel 1 uke med neste også. Hadde jeg vist hvor lite jeg brukte den hadde jeg ikke kjøpt ammepute. Jeg brukte bare nærmeste tilgjengelige pute etter de første dagene om jeg under hele tatt brukte pute... Anonymous poster hash: 21cb6...55f
Singelmamma <3 <3 Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Doomoo er fantastisk! Selv brukte jeg CozyFix, men mot slutten av ammeperioden fikk jeg prøvd Doomoo. Anbefaler begge
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Doomoo er fantastisk! Selv brukte jeg CozyFix, men mot slutten av ammeperioden fikk jeg prøvd Doomoo. Anbefaler begge Takk for svar👍 brukte du den lille eller store ammeputen? Er sånn i tvil om str. Samtidig er det verdt 500kr og 750kr?😊 Anonymous poster hash: 38849...613
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Jeg elsker min doomoo! Har den i large. Brukte den først som støttepute om natta da jeg var gravid, deretter ammepute, og har den fortsatt i sofaen og bruker den hver dag nå, selv om jeg sluttet å amme for et år siden. Den er så god å lene seg mot! Var velfylt da jeg kjøpte den, nå har den blitt litt flat, men man får kjøpt påfyll av stuffingen slik at den blir som ny igjen. Hvis man BARE skal bruke den som ren ammepute, ville nok jeg personlig nå gått for cozy fix eller doomoo medium. Anonymous poster hash: 7305b...3d2
Singelmamma <3 <3 Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Jeg tror nok det var en medium jeg prøvde. For meg var det gull å investere i god ammepute. Ved fødsel nr 2 tok jeg med min egen pute til sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå