Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Ikke noe store greier, men jeg fjernet en ganske stor føflekk i dag, og sydd 3 sting. Plassen er litt ubehagelig, nemlig rett oppå puppen...snaue 2 cm fra vorta. og nå er det ganske vondt, og helt blått rundt, skal det være det ? det strammer og verker langt under armhulen, og det er vel også normalt ville jeg tro. men nå skal jeg ikke fjerne stingene før om 12 dager og må ha på plaster hele tiden, men åssen er det med dusj?? kan det, sånn raskt ? eller må jo det da, men så har vi boblebad og hadde lyst til å ta det og, men det er jeg mere usikker på om er så lurt, noen som vet ? og ja, jeg er uvel, besvimer av ingenting...... Anonymous poster hash: 2f4f4...030
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Dekk til med litt plast som du teipet fast før dusjing, så tar du av plasten når du er ferdig dusjet. Anonymous poster hash: 3a20e...78d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Kan du ikke bytte bandasje om den løsner? Anonymous poster hash: e0f8d...edd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 ok, men plaster fikk jeg beskjed om å ha på hele tiden, så må jo bare bytte da etter dusj, eller mannen må, jeg kan ikke se på sånt....hehe.... HI Anonymous poster hash: 2f4f4...030
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 jo, jeg tenkte også det ,men om plasteret blir vått igjennom, så hjelper det jo ikke mye mot bakterier....men er vel det som er klua da, å holde det tørt.... Men hvor lenge er det vondt da tro ? også håper jeg ikke det er vondt å fjerne stingene, men det er 12 dager til, så orker ikke å grue meg til det enda... Takk Takk så langt dere..... HI Anonymous poster hash: 2f4f4...030
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Da bør du nok ha det på. Med tanke på infeksjon osv. Anonymous poster hash: e0f8d...edd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Jeg fjernet en føflekk litt mer på siden for der du har fjernet din. Også sydd et par andre småting noen ganger. Jeg venter 2-3 dager etter fjerningen/syingen før jeg dusjer hele kroppen. Vasker med klut og bruker dusj nedentil eller vasker bare håret for seg. Etter dette dusjer jeg med dusjplaster. Du får kjøpt dem på apoteket. Kjøp så store som mulig, for er de for små så kan det fort bli en liten luftsprekk som gjør at det likevel blir vått på innsiden. Men etter 2-3 dager er det jo ingen krise lenger mtp. infeksjon. Etter dusj har jeg umiddelbart tørket området, tatt av dusjplaster og plaster under og lagt på nytt vanlig plaster. Hvis det mot formodning likevel er blitt litt vått under dusjplasteret har jeg renset litt før jeg har lagt på nytt plaster. Har aldri fått infeksjon i noen av sårene. Venter du 2-3 dager før du dusjer området så går infeksjonsfaren tydelig ned. Anonymous poster hash: 2ce86...87b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Klarer du ikke å se på et bittelite sår på din egen pupp? Stingene gjør ikke vondt å ta ut. I verste fall kiler det bare litt når du tar de ut og det kan jo egentlig være litt deilig Anonymous poster hash: 3a20e...78d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Ikke dusj idag uten dusjplaster. Dusk resten av deg du får uten å få vann på plasteret. Det vil komme vann gjennom og holder det ikke rent. Etter noen dager dusjer du med dusjplaster men mulig du må skife plasteret likevel om du dekker med dusjplaster. Anonymous poster hash: f56c0...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå