Gå til innhold

Emmaljunga Scooter S Air til et langt og stort barn?

Anbefalte innlegg

Som har vokst ut av vognen sin allerede 1.5 år.. Blir sikkert lang og stor.

Vi har ikke plass til en kjempestor vogn i inngangspartiet, den kan ikke være for tung. Vil helst ha sving hjul men 2 ikke 1 og helst ikke for små hjul. 

Vi bor ikke på vestlandet så ikke veldig kald vinter.

Var å prøvde vogna i butikken, og av de vognene vi prøvde der virket denne som den lengste i ryggen.

Likte: 

At kalesjen kunne heves.

Barnet satt komfortabelt.

Virket stødig.

Gode materialer og myk polstring.

Rimelig pris.

Litt usikker på:

Er den lang nok? Finnes det alternativer med samme specs som er lengre?

Bumperbaren virket litt lav og var fast.

Litt små fremhjul?

Bare fremovervendt..

Er det noen som har denne vogna som kan si hvor fornøyd dere er?

Evt andre alternativer.. ?

Skal jeg slå til og kjøpe vogna på fredag?

Håper det er noen vognentusiaster oppe fremdeles!

Blir litt tussete når jeg skal kjøpe vogn :P litt som når mannen skal ha ny bil ;)

Anonymous poster hash: 4c7b9...2f8

Fortsetter under...

Vi har ikke scooter men nitro. Den er veldig kort i ryggen og har sånn jernstang øverst slik at barnet får en veldig bøy i nakken når barnet blir for lang til vogna. Anbefaler virkelig babyjogger city elite. Det er en trehjuling men den er myyyye stødigere enn emmaljunga vogna. Den er blandt de vognene som har lengst rygg. Den er genial enkel å slå sammen og blir liten sammenlagt.

Anonymous poster hash: 94650...f3c

Takk for tips, men vil gjerne ha 4 hjul..

Prøver å dra opp tråden igjen fra i går.. På flere reviewer står det at den har 98 cm liggeflate, mens på videoen til emmaljunga stod det 90 cm? I butikken hevdet de at den var 1 meter.. Vet ikke hvem jeg skal tro på!

Noen som har er relativt ny en som kan måle, eller vet hvor lang den er?

Annonse

Scooter har dessverre ikke mer enn 90 cm lengde. Skal du ha en vogn som har ca 100 cm lengde så må du nok over på babyjogger city elite/ tfk joggster twist eller brio Go. Skjønner at du helst vil ha en 4 hjuling. Men det er nesten umulig å få tak i om du skal ha 100 cm liggelengde. Brio go har 4 hjul, og er lang i ryggen men noe smal. Så vil vel ikke anbefale deg den om barnet er stort. Jeg ville gått for en av de to andre alternativene i mitt innlegg. Scooter er en supergod trille, men den passer dessverre ikke lange og store barn. Forferdelig synd egentlig. Min største vokste ut av den når han var 2,5. Og han var helt gjennomsnittlig. Vi har også hatt tfk. Og den har et hav av plass og er superenkel å trille! Der trenger du absolutt ikke tenke på om barnet ikke får plass. 😉

Anonymous poster hash: 26678...dfa

Huff, jeg høres jo fryktelig vanskelig ut nå.. :-p

Jeg syns de sitter så bakoverlent i tfk og mange trehjulinger..

Liker trilleformen og syns de sitter så mye bedre i den typen vogn..

Får ta med meg målebåndet og besøke vognbutikken i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...